Här är en som känner sig jäkligt dum, just nu!!

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
AndersJ

Inläggav AndersJ » 2004-07-31 16:56

Tyvärr är det väl så att Clock inte finns längre, det var annars obligatoriskt att stanna där när jag åkte förbi Katrineholm.
Nackdelen med Clock var väl att Bamse menyn inte syftade på storleken utan på björnen Bamse, nog fler än en person som har gjort det misstaget att beställa den menyn till hungrig vuxen :D

Annars så tycker jag nog att McD är bäst, deras pomme och mjukglass slår lätt de andra.

Mvh Anders

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2004-07-31 21:13

Mr_Miyagi skrev:Hela detta äventyr får mig ohjälpligt att tänka hur otroligt trevligt det vore med ett Naqref/Ranefjord/X initiativ att göra en liten "förbättrarskola". Gå igenom lite hur man skalar kablar och lite såna där småtricks man kan göra för att förbättra ljudet avsevärt utan att behöva lägga ut en massa pengar.

Minns den dagen då jag ordnade upp lite kabelhärvor för att sedan ha urkasst ljud i flera dagar tills jag av ren desperation vände på nätkontakten.....vilken jäkla skillnad! 8O (trodde det var nång slags myt, det är ju växelström)

Bra talat!!!!!!
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!

WuXian

Inläggav WuXian » 2004-11-12 22:02

Tidigare hade McD gott kaffe, 8O
och Hemglass goda burgare. :P
MAX är saltast :?
BK är grilligast :twisted:

Föregående

Återgå till Generellt om hifi