DeMag
19 800 SEK. Då måste det vara bra!
Moderator: Redaktörer
JB skrev:Ja hur har man klarat sig utan en sån där??
Om det ger en hörbar skillnad på musik CD's så borde den ju göra skillnad på data skivor också, för alla har väl problem med att filerna är trasiga hela tiden när man kopierar över dom från en skiva till datorn... eller?![]()
Bättre att elda upp pengarna, då får man ju ut värme av dom ivarjefall!
patjoh skrev:Orkar folk med dylika inlägg fortfarande?
Goldfinger skrev:patjoh skrev:Orkar folk med dylika inlägg fortfarande?
Flera i tråden som verkar arga, någon som köpt och känner sig lurad?
n3mmr skrev:Goldfinger skrev:patjoh skrev:Orkar folk med dylika inlägg fortfarande?
Flera i tråden som verkar arga, någon som köpt och känner sig lurad?
Nä, naturligtvis inte.
Du tycker då att det är OK att bedra, svika, lura, stjäla... ?
Människor med en moral som inte enbart innehåller det enkla budet att tjäna så mycket som möjligt tycker inte det.
n3mmr skrev:Du tycker då att det är OK att bedra, svika, lura, stjäla... ?
Människor med en moral som inte enbart innehåller det enkla budet att tjäna så mycket som möjligt tycker inte det.
Nattlorden skrev:Fast hur många procent av kunderna tror du är intresserad av en välbyggd maskin som inte gör något?
n3mmr skrev:
Du tycker då att det är OK att bedra, svika, lura, stjäla... ?
jannemannen skrev:En laser störs inte av magnetism !
Och inte groparna i CD'n heller för den delen ! En bluffprodukt !
Mvh/Janne
_Fredrik_ skrev:+1patjoh skrev:Orkar folk med dylika inlägg fortfarande?.
jag pratade lite med Svalander idag på mässan, han verkade jätterar och jag har svårt att tänka mig att han skulle försöka lura någon.
Strmbrg skrev:_Fredrik_ skrev:+1patjoh skrev:Orkar folk med dylika inlägg fortfarande?.
jag pratade lite med Svalander idag på mässan, han verkade jätterar och jag har svårt att tänka mig att han skulle försöka lura någon.
Tror att den karln är en hejdundrade entusiast som både har en hel del teknisk kunskap och emellanåt kanske lite för mycket entusiasm.
subjektivisten skrev:Alltid skrattretande att se folk som försvarar dessa blåsare. Hifinördar måste vara dom mest lättlurade gruppen människor på jorden.
Men jag har tidigare skrivit om statiskt uppladdade skivor (cd´s alltså) där man kan tänka sig att påverkan sker. Inte på lasern men på närliggande elektronik.
Snälla, kan du inte försöka sparka upp den vidöppna dörren en gång till? Snälla.subjektivisten skrev:Alltid skrattretande att se folk som försvarar dessa blåsare. Hifinördar måste vara dom mest lättlurade gruppen människor på jorden.
_Fredrik_ skrev:Snälla, kan du inte försöka sparka upp den vidöppna dörren en gång till? Snälla.
1987 skrev:subjektivisten skrev:Alltid skrattretande att se folk som försvarar dessa blåsare. Hifinördar måste vara dom mest lättlurade gruppen människor på jorden.
Mmmm, lättlurade och påverkningsbara.
Användare som besöker denna kategori: Ayrton och 29 gäster