Moderator: Redaktörer

Alexi skrev:Eftersom folk saknar lite bildporr här, så undrar jag.
Om du fick välja vilken hifi-anläggning du ville, bara baserat på utseende.
Vilka komponenter skulle du välja då?
paa skrev:Jag skulle bara vilja flika in att en svarv är en bearbetningsmaskin, dvs. rena motsatsen mot en skivspelare.
sprudel skrev:Bara välljud, inget som stör upplevelsen.
Laila skrev:Jo, LP12:an är fan så möcke snyggare än tex. min SL1210.

Nattlorden skrev:Möjligtvis hade jag velat Peters Licence No.1 DAC därefter,
men den hittar jag ingen bra bild på. "Gravstensestetik" som någon klassade den som en gång i tiden.

JanBanan skrev:Nattlorden skrev:Möjligtvis hade jag velat Peters Licence No.1 DAC därefter,
men den hittar jag ingen bra bild på. "Gravstensestetik" som någon klassade den som en gång i tiden.
Går det bra med en Bremen No. 1 istället?
phloam skrev:Laila skrev:Jo, LP12:an är fan så möcke snyggare än tex. min SL1210.
Äh, det där är bara en smaksak, SL-1210 är inte fulare än LP12, bara annorlunda. Men jag förstår hur du menar
Och kanske snyggare än moderna 1210 är t.ex. denna, SL-1300:
phloam skrev:Laila skrev:Jo, LP12:an är fan så möcke snyggare än tex. min SL1210.
Äh, det där är bara en smaksak, SL-1210 är inte fulare än LP12, bara annorlunda. Men jag förstår hur du menar
paa skrev:Jag skulle bara vilja flika in att en svarv är en bearbetningsmaskin, dvs. rena motsatsen mot en skivspelare.
Nattlorden skrev:JanBanan skrev:Nattlorden skrev:Möjligtvis hade jag velat Peters Licence No.1 DAC därefter,
Går det bra med en Bremen No. 1 istället?
Ljudmässigt säkert, men estetiskt - nej. Det skall vara den patinerade kopparfronten... och så Licence No.1-texten.

zidanefromhell skrev:Men den där hade väl ingen patina? Rätt säker på att jag sett en sån.
Strmbrg skrev:Va' krånglig volymratten ser ut...
KarlXII skrev:crion skrev:Det är en Mediastreamer deluxe som kommer efter årsskiftet. Priset vill du inte veta
Joo.
steveo1234 skrev:KarlXII skrev:crion skrev:Det är en Mediastreamer deluxe som kommer efter årsskiftet. Priset vill du inte veta
Joo.
Runt 30000sek har jag för mig,
De måste ha lyssnat på mig - äntligen en 7" skärm!KarlXII skrev:crion skrev:Det är en Mediastreamer deluxe som kommer efter årsskiftet. Priset vill du inte veta
Joo.
MagnusÖstberg skrev:De måste ha lyssnat på mig - äntligen en 7" skärm!KarlXII skrev:crion skrev:Det är en Mediastreamer deluxe som kommer efter årsskiftet. Priset vill du inte veta
Joo.

Syntesis skrev:
Tad!![]()
Då skulle jag nog sitta nöjd ett tag iaf, tills jag vill ha surround...

Max_Headroom skrev:Cd-spelare:
Bill50x skrev:Tycker nog att denna "mediaplayer" är snygg...
lennartj skrev:
...
Jag har funnit mitt ljudideal och är så nöjd med mitt komplement till Erik Lallerstedts design att jag behåller dem
...
celef skrev:jag tycker stora rör ser ut som dildon för män, när jag ser kronzilla ser jag framför mig två nakna män sitta på var sitt rör...
Conan skrev:celef skrev:jag tycker stora rör ser ut som dildon för män, när jag ser kronzilla ser jag framför mig två nakna män sitta på var sitt rör...
Kan bilder på hifi-apparatur måhända vara en effektiv ersättare till bläckplumpstest i framtiden..?

petersteindl skrev:Finns det ingen som tänder på Steinway?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 19 gäster