paa skrev:Jag skulle bara vilja flika in att en svarv är en bearbetningsmaskin, dvs. rena motsatsen mot en skivspelare.
Jag har träffat på skivspelare som definitivt varit vinylsvarvar!
Moderator: Redaktörer
paa skrev:Jag skulle bara vilja flika in att en svarv är en bearbetningsmaskin, dvs. rena motsatsen mot en skivspelare.
Nattlorden skrev:JanBanan skrev:Nattlorden skrev:Möjligtvis hade jag velat Peters Licence No.1 DAC därefter,
men den hittar jag ingen bra bild på. "Gravstensestetik" som någon klassade den som en gång i tiden.
Går det bra med en Bremen No. 1 istället?
Ljudmässigt säkert, men estetiskt - nej. Det skall vara den patinerade kopparfronten... och så Licence No.1-texten.

zidanefromhell skrev:Men den där hade väl ingen patina? Rätt säker på att jag sett en sån.
Strmbrg skrev:Va' krånglig volymratten ser ut...
KarlXII skrev:crion skrev:Det är en Mediastreamer deluxe som kommer efter årsskiftet. Priset vill du inte veta
Joo.
steveo1234 skrev:KarlXII skrev:crion skrev:Det är en Mediastreamer deluxe som kommer efter årsskiftet. Priset vill du inte veta
Joo.
Runt 30000sek har jag för mig,
De måste ha lyssnat på mig - äntligen en 7" skärm!KarlXII skrev:crion skrev:Det är en Mediastreamer deluxe som kommer efter årsskiftet. Priset vill du inte veta
Joo.
MagnusÖstberg skrev:De måste ha lyssnat på mig - äntligen en 7" skärm!KarlXII skrev:crion skrev:Det är en Mediastreamer deluxe som kommer efter årsskiftet. Priset vill du inte veta
Joo.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster