Var inte blyga nu pojkar (och kanske flickor
Själv älskar jag Infinity. Allt fram till Kappa -01 tycker jag är så jävla bra..
Kanske inte helt kassa, men inte lika bra i förhållande till hur mycket jag älskar dom...
Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:SAAB -99 EMS
Alexi skrev:Banddist från Banddiskanter kan ge så härligt luftig ljudbild.
Har även hört det från några större Martin Logan.
mx skrev:OK, så begreppet suger innebär att man gillar det helt enkelt, men rent tekniskt är en undermålig produkt?
De lägger till något trevligt som inte fanns med på inpelningen.meanmachine skrev:Alexi skrev:Banddist från Banddiskanter kan ge så härligt luftig ljudbild.
Har även hört det från några större Martin Logan.
ÄR det mer rätt med icke luftig ljudbild?
Bill50x skrev:mx skrev:OK, så begreppet suger innebär att man gillar det helt enkelt, men rent tekniskt är en undermålig produkt?
Det vet väl alla att det som låter bra helt enkelt bara är dist? Det rätta låter illa och ska plågas igenom. Ungefär som sk nyttig mat.
/ B
IngOehman skrev:Men som svar till trådfrågan så tar jag mina förr-förr-förr-förr-förr-förr-förra tofflor. De var skottsrutiga och trasiga liksom överallt, och till sist så blev jag överfallen av kollegorna på jobbet - som med våld tog dem och kastade dem i kontainern som stod utanför vid parkeringen.
Det var de bästa tofflor som jag haft. Fast mest så förstås när de var nya
och inte hade börjat att falla sönder i molekyler ännu. Hade dem i en tre-fyra år skulle jag uppskatta, ute som inne, sommar som vinter.

Vigor skrev:Prylar har ett obefintligt affektionsväde för mig. Knastertorrt och trist svar, med de prylar som jag gillar gillar jag just för deras goda egenskaper och inget annat.
slockna skrev:Älskar av någon anledning Yamaha. har nästan bara haft Yamahaprodukter i min stereo samt två motorcyklar och en kornett av samma märke.
paa skrev:Min mamma är inte så bra. Överlever nog inte veckan!
Harryup skrev:paa skrev:Min mamma är inte så bra. Överlever nog inte veckan!
Det var mycket tråkigt att läsa, var i samma sits i början på året då en av mina föräldrar avled. HiFi är inte särskilt viktigt.
Du får må så bra som du kan göra.
mvh/Harryup
bakerman22 skrev:IÖ![]()
![]()
![]()
Nu tänkte ju jag att eftersom detta är ett forum som handlar mest om ljud, så var det väl ljudprylar som åsyftades i topic, annars hade jag nog snarare lagt tråden under öppen diskussion.
Ta hand om er!paa skrev:Egentligen har det varit väntat länge, men det går inte riktigt att förbereda sig i alla fall, och jag måste ju stödja pappa också i detta läget. Men tack för omtanken alla!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster