Nåväl. Vill du kanske höra honom spela något speciellt från samlingen på Arken så är det bara att önska på här.
Han har ju inte allt men något bör finnas.
Moderator: Redaktörer
Morgan skrev:En riktigt jävla bra pressning med Elvis Presley, gärna 'Fever'.
PekkaJohansson skrev:Morgan skrev:En riktigt jävla bra pressning med Elvis Presley, gärna 'Fever'.
+1!
Med vänlig hälsning
Pekka, som gärna tar med sin aldrig hörda sydafrikanska pressning av "Elvis is back!"
OlA-68 skrev:maskin nr:2 kommer
Strmbrg skrev:För dem som inte gillar musik, eller ljud för den delen, kan han ju kasta på någon knasterfri platta med Cages "4:33".
Gärna studioinspelad, så man slipper ljuden från publiken också.
Wolfie skrev:The Trashmen - Surfin Bird
OlA-68 skrev:surfin bird kommer med... kanske både med trashmen och cramps
Vinylcalle skrev:OlA-68 skrev:surfin bird kommer med... kanske både med trashmen och cramps
Har den på nypressad 180 grammare om du vill/behöver låna (Trashmen).![]()
MvH Carl
Vee-Eight skrev:Appropå Kraftwerk; finnes liveversionen av Radio-Activity? Bra tjong i den.
schmutziger skrev:Vee-Eight skrev:Appropå Kraftwerk; finnes liveversionen av Radio-Activity? Bra tjong i den.
+1
Denna kanske:
http://people.dsv.su.se/~maan2158/Album ... achine.mp3
Den världsberömda Mr Magnuz - Beat Machine låten?
Hans hemsida, så det borde ju inte vara piratkopiering mao, eller?
http://people.dsv.su.se/~maan2158/musik.html
Naqref skrev:schmutziger skrev:Vee-Eight skrev:Appropå Kraftwerk; finnes liveversionen av Radio-Activity? Bra tjong i den.
+1
Denna kanske:
http://people.dsv.su.se/~maan2158/Album ... achine.mp3
Den världsberömda Mr Magnuz - Beat Machine låten?
Hans hemsida, så det borde ju inte vara piratkopiering mao, eller?
http://people.dsv.su.se/~maan2158/musik.html
Och de finns troligen i Olas vinylsamling?
UrSv skrev:misanplass skrev:Mylene Farmer, franskt är aldrig fel. Désenchantée är ju en klassiker men den kanske inte passar med din image.
MF är trevligt. Annars ():
Nâdiya - Parle moi
lech skrev:Charlie Byrd:s : Limited edition - Direct to disc. 45 RPM från Crystal Clear records.
Moliendo Café och/samt Old Hymn , brukar få det mesta att krokna.![]()
Få, ytterst få har överlevt med äran i behåll.![]()
//lech
OlA-68 skrev:lech skrev:Charlie Byrd:s : Limited edition - Direct to disc. 45 RPM från Crystal Clear records.
Moliendo Café och/samt Old Hymn , brukar få det mesta att krokna.![]()
Få, ytterst få har överlevt med äran i behåll.![]()
//lech
inte säker på att jag har den... men några andra på crystal records har jag
Objektivisten skrev:....
Sedan undrar jag vad ni kör med för högtalarkablar, Nordost Flatline Gold Mk II?
Laila skrev:Objektivisten skrev:....
Sedan undrar jag vad ni kör med för högtalarkablar, Nordost Flatline Gold Mk II?
Äré dom som eldar Naim-stärkare . . . ?
misanplass skrev:Gärna något med lokal anknytning, Sillstryparn kanske?
Objektivisten skrev: Sen föreslår jag Taco ''Puttin' On the Ritz'', svänger legendariskt på vinyl.
Panelguy skrev:
En riktig klassiker......i genren "låtar/artister det borde vara skottpengar på"
Objektivisten skrev:Panelguy skrev:
En riktig klassiker......i genren "låtar/artister det borde vara skottpengar på"
Jo, men man ska överraska tycker jag.
Objektivisten skrev:Panelguy skrev:
Synd att du inte hade Donna Summer ''I Feel Love''
Panelguy skrev:Objektivisten skrev:Panelguy skrev:
Jo nog f-n skulle man bli överraskad alltid. Ludwig överraskade ju med Lou Reed´s "New York Telephone Conversation" på Sheraton vilken får betraktas som en "mässöverraskare" men nu vill jag höra en verklig överraskning i form av Gurra Bunker.
OlA-68 skrev:Panelguy skrev:Jo nog f-n skulle man bli överraskad alltid. Ludwig överraskade ju med Lou Reed´s "New York Telephone Conversation" på Sheraton vilken får betraktas som en "mässöverraskare" men nu vill jag höra en verklig överraskning i form av Gurra Bunker.
jag tror ludwig blev minst lika överraskad då han tvingades spela ett ex av kung tung...du är min korvkiosk... och att dessutom Manley tyckte om det
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster