Objektivisten skrev:....
Sedan undrar jag vad ni kör med för högtalarkablar, Nordost Flatline Gold Mk II?
Äré dom som eldar Naim-stärkare . . . ?
Moderator: Redaktörer
Objektivisten skrev:....
Sedan undrar jag vad ni kör med för högtalarkablar, Nordost Flatline Gold Mk II?
Laila skrev:Objektivisten skrev:....
Äré dom som eldar Naim-stärkare . . . ?
misanplass skrev:Gärna något med lokal anknytning, Sillstryparn kanske?
Objektivisten skrev: Sen föreslår jag Taco ''Puttin' On the Ritz'', svänger legendariskt på vinyl.
Panelguy skrev:
En riktig klassiker......i genren "låtar/artister det borde vara skottpengar på"
Objektivisten skrev:Panelguy skrev:
En riktig klassiker......i genren "låtar/artister det borde vara skottpengar på"
Jo, men man ska överraska tycker jag.
Objektivisten skrev:Panelguy skrev:
Synd att du inte hade Donna Summer ''I Feel Love''
Panelguy skrev:Objektivisten skrev:Panelguy skrev:
Jo nog f-n skulle man bli överraskad alltid. Ludwig överraskade ju med Lou Reed´s "New York Telephone Conversation" på Sheraton vilken får betraktas som en "mässöverraskare" men nu vill jag höra en verklig överraskning i form av Gurra Bunker.
OlA-68 skrev:Panelguy skrev:Jo nog f-n skulle man bli överraskad alltid. Ludwig överraskade ju med Lou Reed´s "New York Telephone Conversation" på Sheraton vilken får betraktas som en "mässöverraskare" men nu vill jag höra en verklig överraskning i form av Gurra Bunker.
jag tror ludwig blev minst lika överraskad då han tvingades spela ett ex av kung tung...du är min korvkiosk... och att dessutom Manley tyckte om det
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster