Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:75% högtalare, 25% elektronik, resten försummbart.
sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:75% högtalare, 25% elektronik, resten försummbart.
Ja det blir ju typ 0kr över
Strmbrg skrev:Jag är inte jätteförtjust i resonemanget i sig. Det förutsätter ju att det finns ett hyfsat stumt samband mellan produktpris och ljudkvalité.
Nattlorden skrev:sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:75% högtalare, 25% elektronik, resten försummbart.
Hur har du det med värdesiffrorna? Hur noga är 75% jämfört med 75,000%.
Lazyworm skrev:Nattlorden skrev:sportbilsentusiasten skrev:Ja det blir ju typ 0kr över
Hehe, om vi sträcker det till att du kan leva med 0,5% i värdesiffror så blir det ändå ganska mycket pengar på elektronik innan du kommer upp i 200kr på det som kan kallas värdesiffror.
Jag tror ifs inte jag ligger så långt från den sanningen här hemma.
Nattlorden skrev:sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:75% högtalare, 25% elektronik, resten försummbart.
DVD-ai skrev:Jag tycker inte att man ska prata i pengar....
sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:sportbilsentusiasten skrev:Ja det blir ju typ 0kr över
Värdesiffror?
Nu vet jag iof inte vad ni fick lära er i Lund men i Uppsala är 75 o 25 en indikator på att det är två värdesiffror - inte fem
Fostex skrev:Berggren, slående likt hur det ser ut med de största kategorierna hos mig.
lennartj skrev: Jag medger att kostnadsfördelningen kan verka skev när somligt är köpt nytt och annat är inhandlat begagnat
bergggren skrev:lennartj skrev: Jag medger att kostnadsfördelningen kan verka skev när somligt är köpt nytt och annat är inhandlat begagnat
Jag beräknar på nypris på alla delar min anläggning för att få en rättvis fördelning, även om jag har köpt allt förutom pi60s och källan (PC) begagnat.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster