Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:75% högtalare, 25% elektronik, resten försummbart.
sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:75% högtalare, 25% elektronik, resten försummbart.
Ja det blir ju typ 0kr över
Strmbrg skrev:Jag är inte jätteförtjust i resonemanget i sig. Det förutsätter ju att det finns ett hyfsat stumt samband mellan produktpris och ljudkvalité.
Nattlorden skrev:sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:75% högtalare, 25% elektronik, resten försummbart.
Hur har du det med värdesiffrorna? Hur noga är 75% jämfört med 75,000%.
Lazyworm skrev:Nattlorden skrev:sportbilsentusiasten skrev:Ja det blir ju typ 0kr över
Hehe, om vi sträcker det till att du kan leva med 0,5% i värdesiffror så blir det ändå ganska mycket pengar på elektronik innan du kommer upp i 200kr på det som kan kallas värdesiffror.
Jag tror ifs inte jag ligger så långt från den sanningen här hemma.
Nattlorden skrev:sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:75% högtalare, 25% elektronik, resten försummbart.
DVD-ai skrev:Jag tycker inte att man ska prata i pengar....
sportbilsentusiasten skrev:Nattlorden skrev:sportbilsentusiasten skrev:Ja det blir ju typ 0kr över
Värdesiffror?
Nu vet jag iof inte vad ni fick lära er i Lund men i Uppsala är 75 o 25 en indikator på att det är två värdesiffror - inte fem
Fostex skrev:Berggren, slående likt hur det ser ut med de största kategorierna hos mig.
lennartj skrev: Jag medger att kostnadsfördelningen kan verka skev när somligt är köpt nytt och annat är inhandlat begagnat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster