Nu har jag lyssnat på dem i en timme. Jag är väldigt positivt överaskad med tanke på priset!
Har haft Sound Works och de är inte i närheten. Nu blir man ju ofta partisk men jag har verkligen försökt att minimera den effekten.
Basen är klockren med tanke på betongbunkern, nära kvadratisk. Som tur är har man sängen och en massa kläder som dämpar lite.
Sovrummet är f:ö högt prioritet på att ordna till
Har dämpat lite temporärt med kläder & kuddar kring högtalarna. Det gjorde förvånands värt mycket mer välljud.
Basen:
Det blev en jävla massa springande fram och tillbaka för att det skulle bli rätt justerat och flaceringen är svår eftersom porten (eller slits rättare sagt) sitter bak till.
Nu tar det ju ett litet tag innan dom är inspelade.
Betänk att jag har haft ganska enkla högtalare ett bra tag under min lilla "hifi-semester" jag har haft.

Men hobbyn har funnits i en 10-15 år nu så man har ju lyssnat på en del men för ~1500 SEK så är det löjligt bra ljud per krona. Vikten på basmodulen är liknande Audio Pro-subbar! Trodde basen skulle vara riktigt oartikulerad med tanke på pris och rum.
Ljudbilden är ju skev men det låter förvånandsvärt bra ändå. Rent och fint, lite vass diskant men jag ska experimentera lite med dämpning..
Nu ska jag låta dem stå och spela under hela dagen imorgon.. möjligen har ljudbilden klarnat till en smula sen..