jag tycker dom ser ganska coola ut, men dom ser också väldans små ut. fast det räcker säkert till ett sovrum, själv har jag "primax" 3tummare som jag tagit ur stärkarna ur o driver med en nad 320bee, det duger gott och väl faktiskt. fast det vore ju nice med större burkar
Dom flesta konversationer är i själva verket monologer som framförs i närvaro av ett eller flera vittnen.
Om elementet sitter åt ena hållet och porten åt andra kan man ju ställa subben mot väggen "på tvärs" så att säga.
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005 Numera pensionär. Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.
Ja, lite väl små. Jag misstänker att delningen ligger över ~80Hz för man hör tydligt vart basen befinner sig. Sen att bara ha 1st basmodul i en betongbunker är ju helt fel men det är bara att gilla läget, iom alla kablar så blir det svårt att labba med placering, den får stå där den den passar estetiskt.
paa:
Jo, så är det tänkt att bli när ny byrå är inköpt och bokhyllan står där den skall stå.
Ha, dom har jag på jobbet. Eller ... jag har basen under skrivbordet, men dom små satelliterna skippade jag, dom var helt värdelösa. Basen är OK för pengarna, bumpar på rätt ordentligt. Kör mina fina Viking som sidosystem.