Moderator: Redaktörer
Magnuz skrev:De där senaste "rymdskeppsmodellerna" (Beolab 5) låter inte så illa, men de är inte direkt revolutionerande bra och priset är ju ganska extremt.
meanmachine skrev:Jag har en smygcrush på Bangprodukter som jag anser inte nån av dem jag hör låter illa eller är full eller på nått sätt gör bort sig. Lite dyrt bara. Skulle å andra sidan säga att många av finmärken har svårt att leva upp till gott ljud på merparten av sin line. Bang gör det nog enkelt och tar designen i främsta rum bara skiten låter bra.
mx skrev:meanmachine skrev:Jag har en smygcrush på Bangprodukter som jag anser inte nån av dem jag hör låter illa eller är full eller på nått sätt gör bort sig. Lite dyrt bara. Skulle å andra sidan säga att många av finmärken har svårt att leva upp till gott ljud på merparten av sin line. Bang gör det nog enkelt och tar designen i främsta rum bara skiten låter bra.
Nog har Bang & Olufsen gjort mycket trams också. Deras mindre golvhögtalare
låter ju inte direkt... mycket.
meanmachine skrev:mx skrev:meanmachine skrev:Jag har en smygcrush på Bangprodukter som jag anser inte nån av dem jag hör låter illa eller är full eller på nått sätt gör bort sig. Lite dyrt bara. Skulle å andra sidan säga att många av finmärken har svårt att leva upp till gott ljud på merparten av sin line. Bang gör det nog enkelt och tar designen i främsta rum bara skiten låter bra.
Nog har Bang & Olufsen gjort mycket trams också. Deras mindre golvhögtalare
låter ju inte direkt... mycket.
Har inte hört alla deras produkter och bra är väl kanske det. Jag gillar det små kuberna med konstiga looken och beolab 5 är ju rent hifimässigt otroligt bra även om de är dyra.
Gillar även de flesta av de äldre pryttlarna. Penta är ju rätt bra. Det finns många jag hört och jag finner gott ljud i samtligt av det jag erfarit iaf.
Poppen skrev:jag hade en från början men då subben inte kunde stå exakt i miiten blev det fel på streobilden. Köpte en till så nu har jag en sub för höger och en för vänster. Lyssnar bara i 2 kanal. Nu låter det perfekt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster