Moderator: Redaktörer
adzer skrev:Jag har ett väldigt stort apparatintresse men jag har inget hifi-altare så den teorin går inte riktigt ihop i mina ögon.
steveo1234 skrev:adzer skrev:Jag har ett väldigt stort apparatintresse men jag har inget hifi-altare så den teorin går inte riktigt ihop i mina ögon.
Good point.
Samma gäller i och för sig med mig. Stort apparatintresse men dolda apparater under filmtittning.
Jag separerar nog på de två. Apparatintresset underhåller jag mig med mellan filmtillfällena och när jag väl ser film så är mitt apparatintresse nära noll.
bassman skrev:Det blev nivå 3 för mig. Allt är bakom i utrymmet som är basfällan men Denonen skall ju skötas med fjärr så den ser man fronten på, CD:n också.
Smutt som tusan tycker jag.
steveo1234 skrev:bassman skrev:Det blev nivå 3 för mig. Allt är bakom i utrymmet som är basfällan men Denonen skall ju skötas med fjärr så den ser man fronten på, CD:n också.
Det där låter frikostigt med en "nivå 3´a". Om man ser förstärkaren och CD`n från lyssningsplatsen så är väl det en given "nivå 2"?
bassman skrev:steveo1234 skrev:bassman skrev:Det blev nivå 3 för mig. Allt är bakom i utrymmet som är basfällan men Denonen skall ju skötas med fjärr så den ser man fronten på, CD:n också.
Det där låter frikostigt med en "nivå 3´a". Om man ser förstärkaren och CD`n från lyssningsplatsen så är väl det en given "nivå 2"?
Jag är generös av naturen, man ser inga grejer bortsett om man vänder sig om.. Kanske du ser detta som nivå 2..
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... 80#1101380
Rummet var inte riktigt klart vid fototillfället..
markusA skrev:Kan det inte vara så att ni som lägger ned tid och möda på att gömma anläggningen är mer utseendefixerade än oss andra som ställer grejerna där det är mest praktiskt och bäst för ljudet?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster