Moderator: Redaktörer
Flint skrev:Finns det några Linnanhängare här?
Lever ideologin från 80-talet kvar? Berätta vad den gick ut på och hur man argumenterade.
Hur mår företaget Linn i dag? Har man kvar teorin om rytm och takt?
Flint skrev:Jag trodde ett tag att Naim och Linn var samma firma.
Lever Ivor Tiefenbrun?
Där kan man verkligen tala om ett enda svar på allt: Linn(Ok- Linn-forum - men ändå!), dessutom tycks det låta exponentiellt bättre för varje ny modell och alla modeller tycks behöva drösvis med uppgraderingar. Det finns ingen ände på hur mycket bättre ljudet kan bli. Lite Scientologi-stuk ..
Ayn0r skrev:Jag är "Linn-anhängare". Dock passar jag väl in på kategorin anhängare som är "blasé", jag har inga rabiata åsikter att Linn är bäst och allt annat är fel. SorryDär kan man verkligen tala om ett enda svar på allt: Linn(Ok- Linn-forum - men ändå!), dessutom tycks det låta exponentiellt bättre för varje ny modell och alla modeller tycks behöva drösvis med uppgraderingar. Det finns ingen ände på hur mycket bättre ljudet kan bli. Lite Scientologi-stuk ..
Jag verkar hänga på fel selleri.de. Ska leta upp det selleri.de du hittat istället...
Flint skrev:PeterAkemark
Intressant. Vet du vilka som äger dom. Japps?
Haakan_W skrev:Ayn0r skrev:Jag är "Linn-anhängare". Dock passar jag väl in på kategorin anhängare som är "blasé", jag har inga rabiata åsikter att Linn är bäst och allt annat är fel. SorryDär kan man verkligen tala om ett enda svar på allt: Linn(Ok- Linn-forum - men ändå!), dessutom tycks det låta exponentiellt bättre för varje ny modell och alla modeller tycks behöva drösvis med uppgraderingar. Det finns ingen ände på hur mycket bättre ljudet kan bli. Lite Scientologi-stuk ..
Jag verkar hänga på fel selleri.de. Ska leta upp det selleri.de du hittat istället...
jag brukar hänga där och jag har aldrig sett en rekommendation för nåt annat märke på forumet...och nämner man nåt annat då får man en reprimand om att "detta är faktiskt ett linnforum, här snackar vi linn och musikupplevelser"
Haakan_W skrev:jag brukar hänga där och jag har aldrig sett en rekommendation för nåt annat märke på forumet...och nämner man nåt annat då får man en reprimand om att "detta är faktiskt ett linnforum, här snackar vi linn och musikupplevelser"
Ayn0r skrev:Haakan_W skrev:jag brukar hänga där och jag har aldrig sett en rekommendation för nåt annat märke på forumet...och nämner man nåt annat då får man en reprimand om att "detta är faktiskt ett linnforum, här snackar vi linn och musikupplevelser"
Har inte sett till dig där på ett tag nu Haakan!
Det stämmer nog att det är dåligt med rekommendationer av andra märken. Vad detta beror på har diskuterats i en bunt trådar, vanligast är dels bekvämlighet och dels en upplevd ljudkvalitet som användarna tycker är bra (såklart). Om du upplever att det inte ses som okej där att tycka om annat Linn är det trist, jag känner fortfarande inte igen mig i beskrivningen dock. Men det kan bero på att jag är jävig och blind...?
Hursomhelst, egentligen diskuterar vi detta på helt fel ställe. Synpunkter på selleri.de (särskilt från användare som faktiskt är registrerade där) mottages tacksamt på just - selleri.de!
Haakan_W skrev:inget fel på linnfolk, jag gillar en del linngrejer...men lite insnöat känns det....
vem är du på selleri?
Ayn0r skrev:Haakan_W skrev:inget fel på linnfolk, jag gillar en del linngrejer...men lite insnöat känns det....
vem är du på selleri?
Ja, insnöat kan jag hålla med om! Själv är jag insnöad och stolt.
Du borde kunna gissa vad jag heter där ganska enkelt om du tittar på mitt nick här. Speciellt om du tar bort de två sista bokstäverna...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 32 gäster