Moderator: Redaktörer
jockewe skrev:Pengar, man kastar väl bort dem om man inte har en positiv känsla med i bilden? Annars blir ju allt bara pengar?
Bra känsla och dyrt-Bit ihop och betala.
Bra känsla och billigt-Grattis.
Dålig känsla och dyrt-Hehee tänk vad t.ex butikerna i NK klarar sig på.
Dålig känsla men billigt-Ibland, men väldigt sällan, har man inget val.
Mayro skrev:I början av 90´talet då jag byggde mina stora basar så tog jag in priser på JBL 2235 från hifikit samt andra..
Och det skilde snudd dubbla pengarna att handla via hifikit..... Så att en "stormarknad" KAN har så höga priser mot andra gör ju utrymmet för andra rätt stort att dra igång underifrån..
Så dom får skylla sig själva ju
U1 skrev:HIFI kit är bra men på tok för dyra. Hifi Micke kräver att du kan vänta en evighet om han inte har det hemma, väntade själv 3 månader.
Prisjämförelse, jag köpte 12st SLS12" och de kostade på de olika ställena:
Hifi Kit: Efter diskussion 700:-
Hifi Micke: 550:-
Idagarna beställde några vänner från Audiocomponents och betalade 450:-. Vill man klöpa billigt så är det Audiocomponents.nl som gäller.
/J
Bill50x skrev:Mayro skrev:Du vet nog HUR jag menar även om du här krånglar till det en del
Krånglar till? Näää, tycker du? Vaddå?
/ B
Mayro skrev:Bill50x skrev:Mayro skrev:Du vet nog HUR jag menar även om du här krånglar till det en del
Krånglar till? Näää, tycker du? Vaddå?
/ B
med att vända på saker o ting..Om man som hifi kit säljer element sedan sååå länge så torde dom ha inköpspriser en bra bit under mindre leverantörer. Därvid också sälja mer än dom flesta.. Och då helt klart borde kunna ha lägre priser också..
Sedan OM dom förlitar sig på kundgruppen som ska ha nu så bör dom ju lagerföra också så dom höga priserna motsvaras.. Inte ha grejor som beställningsvara..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 39 gäster