Moderator: Redaktörer
Har svårt för Demokrati .
vad är egentligen demokrati ?, själv vet jag inte säkert vad ordet betyder praktiskt. ideologier. En knepig grej som visar att demokrati är ett omöjligt politiskt system är det att vi får rösta bara på speciellla av regeringen utvalda valmöjligheter, det är omöjligt att rösa om precis allt.
lazyworm skrev:"Demokrati" har säkert skapat krig lika många gånger som fred.
Och i vilka länder slipper man bli förföljd för sina åsikter och relion? Knappast något land i världen där man kan dra en sån generell slutsats då det beror på individers påverkan i grupper.
Eller... klart man slipper bli förföljd för sin åsikt.. om man bara har rätt åsikt...
Tycker att det var synd att Julerbjudandet av pi 60s + bas stöd uteblev pga. några inkompetenta herrar som ville förta all glädje det hade gett dom tänkta köparna.
Du reagerade negativt. Det var inte min mening att någon skulle göra det. Då avstår jag hellre.
Hotspur skrev:Jaha, jag som trodde att det indragna julerbjudandet berodde på Öhmans besvikelse över att med sin "julklapp" inte ha lyckats frälsa 100 % av deltagarna på detta forum?![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster