PappaBas skrev:Perfector skrev:Jag kan fortfarande inte riktigt fatta grejen med ett så perfekt ljud när hörseln blir sämre med åren.
Och aldrig vid min fot att jag installerar firefox eller google chrome i min dator.
Men det är väl så att många av de hörbara artefakterna när det gäller t.ex bitreducerad kodning inte maskeras av presbyakusis.
Det går ju inte att hindra någon som aktivt väljer ett sämre ljud men tycker inte man behöver begränsa för oss andra.
Ahh så du räds Chrome och Firefox men installerar utan vidare främmande .exe filer?

Dom kan skannas men google chrome skapar Pup'ar som jagar statistik om hur din dator används.
Det är mer integritetskränkande än en viruskollad exe-fil
http://www.antimalwarebyte.com hämta gratis jägare och sök igenom din dator.
Saxat från deras hemsida, varsågod.
How to Remove Strong Signal PUP
PC VIRUSES
Strong Signal is Associate in Nursing adware-type browser plug-in that employs a deceptive software system selling technique known as 'bundling' to put in on net browsers while not user’s permission. Once sure-fire infiltration on net human, Google Chrome, and Mozilla Firefox, Strong Signal generates numerous intrusive on-line advertisements as well as banner, in-text, pop-up, etc., […]
Fd. högtalarbyggare i samarbete med Monacor AB under 10 år, HiFi Kit Stockholm sedan 1973, Visaton, Inertia AB, Sinus. Sveriges Radio. Deltagit i HiFi och musik, Elektronikvärlden och Teknik för alla.