hifi-skeptikern skrev:IngOehman skrev:...Ser du verkligen inte att dina inlägg är praktexempel på just det som du kritiserar?
Din så kallade helhetssyn är ju helt skev och visar bara en sak, nämligen att du saknar helhetssyn!![]()
Vh, iö
Oj, oj, oj... maken till arrogans! Jag har bättre saker att sysselsätta mig med än att diskutera med människor som har så fullt upp med att spegla sig i sin egen förträfflighet.
Tack för mig (för den här gången - det kan ju bättra sig - man lever på hoppet)!
Ibland går det snabbt att glömma, tydligen...
Kommer du på fullt allvar inte ihåg - det var du som började med att anklaga mig för en massa dumheter, som inte stämde alls. Du kom med påståenden som var oinsatta och nedvärderande spekulationer och inget annat.
Du måste förstå, att om du går ut och beskyller andra för att ha en syn på sakerna, som de själva vet att de inte har, ja då får du nog vara beredd på mothugg.
Vill du "ge upp" så fine, men nog vore det trevligare om vi kunde diskutera sakfrågan istället, alltså utan att du skall skriva andra på näsan vad de tycker och har för syn på verkligheten.
Håller du inte med?
Vh, iö
- - - - -
PS. Menar du på allvar att folk kan avkrävas svar på vilken CD-spelare som är bäst, i en massa olika prisklasser
Jag tycker att jag provar en förfärlig massa apparater, men inte tusan skulle jag ge mig på att besvara en sådan omöjlig fråga...