MoonMartin skrev:Mirage skrev:En annan sak är att min Radio har slutat att fungera, men jag vet inte om det har med det nya LMS att göra. Jag har länge kört "community firmware" till både Radio och Touch utan problem. Häromveckan började radion krångla, den startade om hela tiden.
Jag har två Radio och en Boom. De funkar utmärkt med 9.0.0, men en Radio har hängt sig ett par gånger på senare tid, även före 9.0.0.
Synken mellan Gustard R26 (UPnP) och en Touch funkade utmärkt tills för ett par månader sedan då nivåerna på DSP helt plötsligt började spöka och det spelade roll vilken som var "master" och "slave" i synken.
Tack, jag ska kolla nån gång om den fungerar efter att ha varit strömlös. Har en Radio till som jag fick av en kompis men aldrig testat. Min Boom krånglade för ett par år sen och har blivit stående sen dess. Ska kolla om det bara är nätdelen, men det har inte heller blivit av.
Jag har två Touch och en Classic igång och klarar mig bra med dessa för stunden. Har en Classic i reserv, och så de jag nämnt ovan då. Kör ibland med telefon och padda som spelare via iPeng, ihop med en blåtandshögtalare.