Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Fast är det verkligen så illa... så är det kanske inte så konstigt att vi har så få världsartister...
Nattlorden skrev:Flint, jag menar naturligtvis Musiker... inte popfabrikfoster.
Flint skrev:De flesta musiker jag känner har en mycket oHiFisk ljudinställning. Stuntar i den form som avhandlas här. De mest musikaliska har knappt ens en stereo hemmma. Här odlas en mycket stark myt om musiker som medvetna konstnärer. Jo hej du...
Flint skrev:matereo skrev:Jag är förvånad!
Enkel förklaring. Man får nog av musik ändå. Behöver tystnaden för att ladda upp och om.
En till orsak. Man vill undvika skvalmusik för att inte förstöra sinnet. Blir mycket selektiv.
patrikf skrev:Att musiker skulle vara lika hififanatiska som många som skriver här är en ren myt.
Att många tror att musiker är hififanatiker är också en myt.Magnuz skrev:patrikf skrev:Att musiker skulle vara lika hififanatiska som många som skriver här är en ren myt.
Är det verkligen många här som påstår det då? Jag tycker mig nog ha läst motsatsen fler gånger. Min erfarenhet är också densamma, är det några som struntar i hur det låter så är det musiker.
Vad/vem skulle källan du pratar om vara förresten?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster