Frågan lyder helt kort hur många anläggningar av de som ni hörde på Arken -04 skulle ni kunna leva med på obestämd tid?
Moderator: Redaktörer
Det är säkert en väldig massa som man skulle kunna leva med förutsatt man lyckas bätter i sitt egna lyssningsrum än vad dom gör under en stressad mässhelg!Naqref skrev:Skulle var intressant att få veta det från er som var på Arken. Jag kommer att skapa en annan tråd som har en lite annorlunda innebörd strax så läs gärna den och försök tyda skillnaderna mellan den och denna.
Frågan lyder helt kort hur många anläggningar av de som ni hörde på Arken -04 skulle ni kunna leva med på obestämd tid?
EngelholmAudio skrev:Man kan ju inte ta med en mässanläggning in i sitt egna rum och tro att det skall låta likadant hemma som på mässan!!!
MichaelG skrev:Det var en hel del som lät allt från OK till bra tyckte jag.
Vad som emellertid förvånade mig var att det (med tanke på prislapparna) inte lät bättre än vad det gjorde jämfört med mitt lågbudgethopplock därhemma! (Jag är aldrig "ute" och lyssnar, så jag vet inte hur "high end" låter.)
En hel del av anläggningarna borde (återigen med tanke på prislapparna) fått mig att tappa hakan och tänka "oj, kan musik låta så här bra genom hifi!".
I stället noterade jag att det lät litet instängt här, litet vasst där, litet bumligt någonstans, litet grällt någon annanstans, ungefär som hemma i en del rum och riktigt trevligt i något rum.
Och de som lät "ungefär som hemma", eller "riktigt trevligt" skulle jag naturligtvis kunna leva med.
Men aldrig i h.....e att jag skulle betala 100 tusen (eller mer) för det!
Hälsn. Michael
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 21 gäster