Moderator: Redaktörer
storyboard skrev:*)Populära/återkommande samtalsämnen på diverse high-end forum skulle kunna vara ett sätt att hitta inspiration till ämnen.
Det måste ju vara sakkunniga och/eller produktrepresentanter med djupgående kunskaper.
Johan_Lindroos skrev:Förslag från mig:
Lägg till länk till mässan eller Gignos Audio från startsidan på er egentliga hemsida www.gignos.se. Jag tror nämligen att folk känner till Gignos som just Gignos och inte Gignos Audio.
Lägg till om årets mässa på startsidan på www.Gignosadio.se.
Lägg till på hemsida en karta så att man redan före vet var det ligger. Scandic Star har man ju ingen aning om var det ligger i Sollentuna. "Man" vet bara var Sollentunamässan ligger någonstans. Inte vill ni väl att en massa ljudfånar irrar runt bland vollorna i Sollentuna!![]()
P.S. Till alla andra: Ljudtekniska Sällskapet kommer förstås att vara utställare på mässan. D.S.
Johan_Lindroos skrev:Lägg till på hemsida en karta så att man redan före vet var det ligger. Scandic Star har man ju ingen aning om var det ligger i Sollentuna. "Man" vet bara var Sollentunamässan ligger någonstans. Inte vill ni väl att en massa ljudfånar irrar runt bland vollorna i Sollentuna!![]()
Haakan_W skrev:
vad kommer lts dema?
Fjodor skrev:Vi har inte hunnit fundera så mycket på det ännu. Ett är säkert, och det är att LTS kommer att ha bordsplats. Alltså är det mindre troligt att det blir några spelandes byggprojekt eftersom det är fler på samma yta. Jag kan tänka mig att vi kommer att visa icke spelandes byggprojekt och framförallt prata om föreningen och sälja gamla nummer av Musik & Ljudteknik och medlemsskap.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 27 gäster