Låt oss lämna detta om det inte var något.
Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Jag håller HELT med dig angående Repsam.
För mig kändes det onödigt att du drog in mig och mitt företag i diskussionen, även om det bara var som ett exempel. Jag tyckte det var onödigt helt enkelt eftersom det verkar som du inte har några direkta sakinvändningar på mig som person. Så det är helt lugnt nu!
Mayro skrev:Och om jag tog andra som exempel så skulle ju dom endast ge sittsen att alla höll med och INTE förstog exemplet. För ALLA är ju oseriösa enligt den grupp som hänger sig åt att hänga företagare.. Och i denna tråden en ung student på väg UT i livet med framgång..
Oavsett om han spettsar drinken lite väl i bland så finns NOLL andledning att forumet här skall använda internetts makt för att skada företagare pga enbart ÅSIKTER o egna tänkanden .. Har han brutit lagar osv så anmäl honom. Annars lägger man ner..
Mayro skrev:...
Däremot kan jag lite framföra kritik mot att inte du samt andra i mer ledande possitioner för LTS eller anhängare kommit ut i tråden och faktiskt sagt era tankar om denna häxjakt på denna unga student samt företagare..
det kunde ev ju avhjälpt en rätt förvirrad sjuk debatt här över huvud taget..
Detta eftersom forumet ändå har en relativt stark LTS prägel Johan..
det kunde ev ju avhjälpt en rätt förvirrad sjuk debatt här över huvud taget.. Detta eftersom forumet ändå har en relativt stark LTS prägel Johan..
Mayro skrev:det kunde ev ju avhjälpt en rätt förvirrad sjuk debatt här över huvud taget.. ]suddelisudd
Suddelisudd
Detta forum läses av folk utanför.. och att om folk får sitta som i denna tråden och spy ut sina högst egna tankar mot en ung företagare, ja det kan skada både detta forums trovärdighet eller företagaren. Eller faktiskt båda två..
suddelisuddsudd
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster