Moderator: Redaktörer
Naqref skrev:Det är inte så att en del av er som gillar att spela högt har i er högtspelande råkat ut för att få en sänkning av smärttröskeln?
Naqref skrev:
Det är inte så att en del av er som gillar att spela högt har i er högtspelande råkat ut för att få en sänkning av smärttröskeln?
KarlXII skrev:Harryup skrev:petersteindl skrev:Det finns finska högtalare som heter Aurelia. Är det dessa det syftas på?
Ja, jag hörde dom också, tyvärr. Dom lät av någon orsak verkligen inte bra.
mvh/Harryup
Ihåligt?
Som att diskant och baselement spelar lite för sig själv sådär??
Harryup skrev:KarlXII skrev:Harryup skrev:petersteindl skrev:Det finns finska högtalare som heter Aurelia. Är det dessa det syftas på?
Ja, jag hörde dom också, tyvärr. Dom lät av någon orsak verkligen inte bra.
mvh/Harryup
Ihåligt?
Som att diskant och baselement spelar lite för sig själv sådär??
Jag tror att för den som gillade det ljudet skulle den funkat fint.
Annars så påminde Rolf Wikströms sång som om man skulle spelat för högt i en gammal hederlig telefon.
mvh/Harryup
profbd skrev:om man ville kapa glas var aurelia det man ska skaffa
som högtalare
NEJ TACK
bakerman22 skrev:profbd skrev:om man ville kapa glas var aurelia det man ska skaffa
som högtalare
NEJ TACK
Aurelia var riktigt mjuka och trevliga jämfört med Larsen...
profbd skrev:ivar är ju gammal magnepanmissbrukare och han får snart hem en större model till sig själv
jag skall släpa mig hem till han och lyssna på dom
RogerGustavsson skrev:De här har jag glömt men det var inget som attraherade mig.
RogerGustavsson skrev:profbd skrev:ivar är ju gammal magnepanmissbrukare och han får snart hem en större model till sig själv
jag skall släpa mig hem till han och lyssna på dom
Jo, han ska byta sina 3.6 mot de nya 3.7. 1980 ville han sälja ett par Tympani 1-D till mig. Blev inte så utan jag köpte ett Tympani-IIIA system som stod hos Svalanders HiFi. Det hade 8 paneler istället för 6....
Jag hade velat brassa på med min hembrända CD men då hade jag fått vänta till efter mässan.
Tyckte 1.7 lät lite "mellanbasiga" på det som spelades av Ivar.
Caveman 15" verkade tänkta för lyssning på väldigt hög volym men på mera vanlig akustisk musik var det ingen höjdare, det lät högtalare.
paa skrev:Vad hette dom mindre högtalarna på denna bilden:
Lyssningsintryck?
Panelguy skrev:profbd skrev:en fd säljare på hifiklubben i jönköping
Är han aktiv på något forum tro?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster