Kakan skrev:Trodde i min enfald att det var klargjort att order 'sinnesslö' inte användes i avsikten 'efterbliven' (även om det lätt kunde uppfattas så) och därmed också inte längre något som behövde bråkas vidare om.
Som sagt, såsom han sa det så menade han i stort sett samma sak. Vill inte höra några efterkostruktioner om detta. Han menade att dom som köper kablar för 20 papp är idioter helt enkelt.
Kakan skrev:Sedan blir jag inte klok på ditt sätt att argumentera kring hur man upplever kablar och dess prisvärdhet genom att slänga ur dig påståenden om enskilda personer och ideella föreningar.
Nja, du kanske skulle läsa bättre eller? Prisvärdighet är väl något som är personligt eller hur? Vart vill du komma?
Kakan skrev:Jag ser inte vad det har med saken att göra. Det enda det leder till är att du ger ett mycket oserieöst intryck, speciellt då dina påståenden inte har något med verkligheten att göra.
Nja, nu snackar du nog i nattmössan.
Läs igen vad jag skriver. Det har verkligen något med VERKLIGHETEN att göra.
Kakan skrev:Att det finns olika åsikter och att du upplever att det är "alla mot mig" i många av diskussionerna/debatterna kan jag förstå. Även om det upplevs frustrerande, försök förstå att det inte leder ämnet eller debattklimatet framåt med orimliga påhopp.
Dax att du läser med LITE mer objektiva ögon vad jag skriver. Har HELA tiden sagt att olika åsikter är helt okej. Men VISSA skriver att tycker man så, ja då är man lurad, noll koll, sinnesslö, etc.
Kakan skrev:Hoppas du förstår att jag med detta inlägg är ute efter en bättre ton i debatten, och inte försöker dj-las med dig
Ja, det är lugnt. Men som sagt, dax att försöka att se på vad som skrivs LITE mer objektivt. För du verkar inte se dom inläggen som jag klagar på.
dimitri, Har jag påstått det eller?
henricsson skrev:"nin" bråkar vidare. Vad ovanligt.
Ja, eller så är det så att du ser på detta med så förefattade ögon så du ser inte vad som verkligen skrivs. Det tror jag låter mkt mer troligt.
henricsson skrev:Börjar bli smått pinsamt nu. Speciellt när du undviker att svara på om du är samma person som går under nicket nin på HF.nu.
Pinsamt? Nej, jag överlåter pinsamheter till dig, det fixar du så bra så.
Har jag någonsin inte sagt att jag är samma person?
Det har ju varit allmänt kännt länge ju, vad det har med saken att göra.
Sedan måste jag gratulera "LTS-falangen" till att få
Rydberg lämna skutan på obestämd tid. Ni hoppas väl snart ha en helt likriktad forum utan några åsikter som inte stämmer överens med era.
Dax inse att på detta forumet kan man ha olika åsikter, så länge man inser att ens egna inte är dom rätta sanna åsikterna som vissa förespråkar här.

Ino i32s*(med ES filter), pY-4, cr80s, Nad 208, Rotel 1090, Pioneer 668, Denon 2106.