hej alla trevliga hifivänner...
Bamsefar med bredan famnen osv.

.
Jo att detta inlägg kom var faktiskt beroende på att jag satt i kikade en del på era trådar. Och såg inte ens på datumen. Men denna detalj förstog ni nog ändå då ni alla är riktiga smartisar o lustikurrar här.. I alla fall om man ser era inlägg så tror man ni är både smarta samt lustiga.. Så....
Men men . eftersom jag nu väckte er slummer så ni fick nåt att prata om kan jag ju förklara mina ord också...
Jo efter en bunt sidor så såg jag debatt om wilson osv kontra annat. samt en del som skrev om en show med dåligt ljud osv.. Tyckte då jag kunde drista mig till eftersom JAG hamnar i era diskutioner för saker som sägs på annat forum kunde ta med mig ett utalande om en kär vän till er. DVS en pip som spelade skit tydligen enligt medlemmars bedömmningar..på en show som veteran tydligen deltog i..
Så man därvid kunde konstatera ALLT kan på en show lira fel samt därvid dåligt...
Så enkelt var det...
Att sedan ni säkert redan listade ut jag INTE tittade på datumet förstår jag ni inte tog upp. då hade det ju inte kunnat bli skoj pajkastning med tillhörade skitsnack ju....eller hur?
Så enkelt var det ... trevligt att ändå se ni står med ögonen öppna och har skoj...

samt att mina ringa deltaganden kan aktivera så mycket fart o fläkt... Verkligen skoj...
Men tro mig. Jag skiter fullständigt i billiga inlägg där man går på med rent skit om min person för jag har skrivsvårigheter osv.. Det säger fasiken så mycket mer om personen som skriver så än om mig..
Om mig säger det jag har ett hadikapp.. Om personer som gör sig lustiga säger det.... jag lämnar det till läsaren att avgöra...