BengtO skrev:På tal om Denon så såg jag att netonnet.se börjat sälja.. Iofs bara 2307 som var mycket billigare än på Hifiklubben
500 sek = mycket billigare ?
Moderator: Redaktörer
Svante skrev:Ragnwald skrev:Spisas samtliga kanaler samtidigt vid F/E-lyssningen ?
Eller sker detekteringen på en eller två kanaler ?
Kan ju varit en källa till käbblet.
Man lyssnar uteslutande i två kanaler, med en CD som källa.
BengtO skrev:På tal om Denon så såg jag att netonnet.se börjat sälja.. Iofs bara 2307 som var mycket billigare än på Hifiklubben
Greensleeves skrev:BengtO skrev:På tal om Denon så såg jag att netonnet.se börjat sälja.. Iofs bara 2307 som var mycket billigare än på Hifiklubben
Om en apparat som säljs av HiFi Klubben börjar krångla, är det tyvärr så illa ställt, att för att kunna få den servad/åtgärdad av just HiFi Klubben, måste apparaten vara köpt där.
Detta bör övervägas av alla som har tänkt handla billigt på olika håll. I värsta fall blir det ett dyrt köp.
Richard skrev:Denon 2307, 2807 och 1907. Alla är flerkanaliga surroundmodeller.
Brickman skrev:Det låter inte särskilt kul att bara testa Denonapparater men det finns säkert orsaker till detta men det hade varit kul om panelen hade en dyr recivier (typ Marantz 7001) och en billig (typ Andersson) med också för jämförelsens skull.
Greensleeves skrev:BengtO skrev:På tal om Denon så såg jag att netonnet.se börjat sälja.. Iofs bara 2307 som var mycket billigare än på Hifiklubben
Om en apparat som säljs av HiFi Klubben börjar krångla, är det tyvärr så illa ställt, att för att kunna få den servad/åtgärdad av just HiFi Klubben, måste apparaten vara köpt där.
Detta bör övervägas av alla som har tänkt handla billigt på olika håll. I värsta fall blir det ett dyrt köp.
Greensleeves skrev:Om en apparat som säljs av HiFi Klubben börjar krångla, är det tyvärr så illa ställt, att för att kunna få den servad/åtgärdad av just HiFi Klubben, måste apparaten vara köpt där.
Almen skrev:Greensleeves skrev:Om en apparat som säljs av HiFi Klubben börjar krångla, är det tyvärr så illa ställt, att för att kunna få den servad/åtgärdad av just HiFi Klubben, måste apparaten vara köpt där.
Jag fattar inte. Om en apparat säljs av HiFi-klubben så är den väl köpt där? Eller menar du en specifik butik?
Harryup skrev:Precis och jag ser ingen som helst anledning till att Hifiklubben skall göra det heller. Man har ju valt ett annat försäljningställe.
Almen skrev:Så om man går och lyssnar på en apparat på HiFi-klubben, köper den någon annanstans, och sedan kommer in med den om den går sönder, så lagar de den inte gratis? För jävligt!
Nattlorden skrev:Almen skrev:Så om man går och lyssnar på en apparat på HiFi-klubben, köper den någon annanstans, och sedan kommer in med den om den går sönder, så lagar de den inte gratis? För jävligt!
De lagar den inte ens om du betalar.
enJohn skrev: så uppkommer ju frågan om man (som vanlig enkel medborgare) på något sätt kan/borde bidra till detta arbete
/en john
Bamsefar skrev:Till synes och sist: 500 sek räcker inte för att jag skall gå till netonnet istf HiFi-klubben. Till på köpet är en del varor på netonnet lika dyra (eller billiga då) som HiFi-klubben...
Dvs 500 sek på en vara för 8 kkr eller vad det nu var är enbart runt 6%, inte värt det. Och garanterat inte "mycket billigare"...
Svante skrev:Ragnwald skrev:Spisas samtliga kanaler samtidigt vid F/E-lyssningen ?
Eller sker detekteringen på en eller två kanaler ?
Kan ju varit en källa till käbblet.
Man lyssnar uteslutande i två kanaler, med en CD som källa.
postpunk skrev:Bamsefar skrev:Till synes och sist
Syvende och sist?
Jag med, i sådana fall. Jag hade förstått om en eventuell ordmärkare skrivit "Du menar til syvende og sidst?" (eller hur det nu stavas på danska), men...postpunk skrev:Morello skrev:postpunk skrev:Bamsefar skrev:Till synes och sist
Syvende och sist?
Du menar "syvende och sist"?
Är jag ordblind?
profbd skrev:om jag som jag nu skall göra köpa en begad denon och den krånglar
tror då hifiklubben på fullt allvar att jag blir kund hos dom om de inte ger mig service på min apparat även om jag inte har originalkvittot
på apparaten som är köpt hos dom??
Användare som besöker denna kategori: RogerGustavsson och 6 gäster