Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Jag som ett par gånger träffat Peter Belt och även spenderat åtskilliga timmar med honom i hans hem (det vill säga hans dotters lägenhet där Peter och hans fru bodde) vågar nästan lova att han trodde på det själv.
Men man skall aldrig undervärdera människors förmåga att skådespela. I detta fall tror jag hur som helst att han var helt äkta/ärlig/förvirrad.
Vh, iö
Svante skrev:När jag ser sånt här så undrar jag om de tror på det själva, eller om de avsiktligt luras. Eller om de inte bryr sig så länge som det säljer, de kanske inte ser det som något som har med ljud att göra utan bara i sann reklammakaranda skriver det som audiofiler vill höra.
Figge77 skrev:jag misstänkte det! men man måste ju prova. så jag kan jämföra när den riktiga kokostenen anländer:)
tror jag bor precis bredvid en ås där stenarna är extra anpassade för för detta!
Figge77 skrev:precis vad jag tänkte!!
funderade även på att koka dom i igelkottsblod för att verkligen få fram den där svarta bakgrunden i ljudet.
Figge77 skrev:jag plockar å kokar så säljer du! deal?
Zeeall skrev:Är det inte gula badankor man ska ha? (quackti)
hifikg skrev:IngOehman skrev:Jag som ett par gånger träffat Peter Belt och även spenderat åtskilliga timmar med honom i hans hem (det vill säga hans dotters lägenhet där Peter och hans fru bodde) vågar nästan lova att han trodde på det själv.
Men man skall aldrig undervärdera människors förmåga att skådespela. I detta fall tror jag hur som helst att han var helt äkta/ärlig/förvirrad.
Vh, iö
Lyckades han få dig att, ens för någon svindlande sekund, tro att han hade uppnått något (utöver publiciteten som hifivärldens (då) största clown)?
WhereNextColumbus skrev:Det här forumet är måndag hela veckan, man kommer tillbaka efter lång frånvaro. Allt är sig likt
FBK skrev:WhereNextColumbus skrev:Det här forumet är måndag hela veckan, man kommer tillbaka efter lång frånvaro. Allt är sig likt
Exakt och hifikg börjar bli en mästare på sådana här trådar, behöver väl lite ryggdunkar eller känna lite samhörighet. Tror jag måste köpa sådan där Hifimöss snart och ställa på högtalarna för det retar/stör alltid någon.
FBK skrev:WhereNextColumbus skrev:Det här forumet är måndag hela veckan, man kommer tillbaka efter lång frånvaro. Allt är sig likt
Exakt och hifikg börjar bli en mästare på sådana här trådar, behöver väl lite ryggdunkar eller känna lite samhörighet. Tror jag måste köpa sådan där Hifimöss snart och ställa på högtalarna för det retar/stör alltid någon.
Figge77 skrev:skålar? du får gärna berätta mer för jag helt färsk när det gäller dessa magiska produkter.
hört talas om hifi-proppar, hifi eluttag, kabellyftare och div hokuspokus sladdar. osv. men detta är ju i en helt ny klass.
Figge77 skrev:Oh! dom där tyskarna hadde en CD-avmagnetiserare!!
undra om jag kan köra med min Defluxer man hadde till rullbandarn förr? (antagligen inte)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster