Moderator: Redaktörer
juanth skrev:Likt i en rondell. Varv efter varv utan att hitta avfarten.
E skrev:juanth skrev:Likt i en rondell. Varv efter varv utan att hitta avfarten.
Hitta och hitta.
En cirkulationsplats behöver spelas in och värmas upp innan det går
att se vilken avfart som är den ultimata.
Sladdar rekommenderas dock endast vid gynnsamma förhållanden.
Mvh E*
LeifB skrev:Har jag rätt i att en tvinnad alternativ flätad kabel minskar yttre störningar?
Goldfinger skrev:LeifB skrev:Har jag rätt i att en tvinnad alternativ flätad kabel minskar yttre störningar?
Jag flätade flitigt ett tag och var nöjd med det, verken sitter i än, det är väl ingen som chansar och kör parallella ledare per dags dato?
Jag tror inte det..
Nattlorden skrev:Goldfinger skrev:LeifB skrev:Har jag rätt i att en tvinnad alternativ flätad kabel minskar yttre störningar?
Jag flätade flitigt ett tag och var nöjd med det, verken sitter i än, det är väl ingen som chansar och kör parallella ledare per dags dato?
Jag tror inte det..
Tja... kollar man i alla vädersträck efter dem så....
[ Bild ]
Nattlorden skrev:Goldfinger skrev:LeifB skrev:Har jag rätt i att en tvinnad alternativ flätad kabel minskar yttre störningar?
Jag tror inte det..
Tja... kollar man i alla vädersträck efter dem så....
Det var en hemsnurrad variant och jisses vad den kabeln kunde ställa till.Goldfinger skrev:En ”fläta” på objektet kan vara lösningen på problemet om det inte gjorts tidigare.
Troligen saknade de skärm, misstänker att det var därför.
Morello skrev:Varför i hela friden skulle en drolle på högtalarkabeln avhjälpa brummet?
I-or skrev:För övrigt infördes färg-TV i Sverige 1970 (även om färgsändningar var ganska ovanliga till en början och markerades med ett F i programtablån).
Den som fortfarande hade en svartvit modell 1980 räknades som ganska konstig, gammal och grå (hehe) eller möjligen fattig. 1980 var det videoapparater som stod överst på önskelistan hos svenskarna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 34 gäster