meanmachine skrev:Jag vet inte vad jag ska säga, men ska vi diskutera om hifi eller ditt subjektiva tyckande, tycker du?
KOlla på detts citat ovan.,..När folk börjar ifrågasätt nått vilket är mänskligt och man möts av detta och tro mig detta är ändå milt hur possitiv blir man då.
Om du lägger in detta utdrag från mig i resten av mitt inlägg så låter det inte lika farligt tycker jag. Om du inte håller med mig så kan jag på direkten säga att jag inte menade att vara dum, och ber om ursäkt!
Slartibartfast skrev:meanmachine skrev:Säger inte FE ganska lite om den totala musikupplevelsen ? Mängd info som kommer fram bättre med bättre prylar typ rumskänsla osv
Det verka på vissa som om en maskin klarat av F//E enl LTS så äre det världes absolut bästa maskin och andra kan gå och lägga sig
Jag vet inte vad jag ska säga, men ska vi diskutera om hifi eller ditt subjektiva tyckande, tycker du?
Det är lite lustigt att du lägger in så många värderingar i en tråd, där du vill att "alla ska diskutera" om du inte gör det för att du vill att "alla ska bråka". Eller så har du inte sett hur hififorumvärldens teknikdiskussioner i regel utvecklar sig. I det senare fallet kan jag säga att denna tråd än så länge är ett föredömme!
Det var ju lustigt att du ville prata vetenskap men lägga in personliga värderingar i den diskussionen - det blir ju fel på direkten då! Tycker inte du själv att en vetenskaplig diskussion* ska vara just så objektiv som bara är möjligt?¤
Jag tror dock att denna diskussion är lite OT, och jag tänker inte läsa igenom de 10+ sidorna jag har missat för att hänga med.

[slrt]
*Vilket man måste kalla detta, då vi försöker ta reda på huruvida en så kallad 'vetenskaplig testmetod' är vetenskaplig över huvud taget. Dock vet jag att du har många motståndare, och de är huvuddelen av dessa är inte alls faktisktmedlemmar utan aktiva inom forskning..
¤Var man intresserad av det jag ville säga med mitt inlägg får man dock läsa litet mera än det jag klippt ur här..