Harryup skrev:Så jag saknar IÖ, men inte svansen.
- KunnA* säga (skriva) det bättre själv? Nej
Mvh A*
Moderator: Redaktörer
Harryup skrev:Så jag saknar IÖ, men inte svansen.
mats skrev:Välkommen Affald
Att kalla Eagles skivan för skräp var nog att ta i lite. Ok för att vissa ljud inte skulle varit i bakkanalen och att man kanske inte gillar musiken (jag gillar den). Men annars tyckte jag att ljudet var/är fantastiskt.
Vad menar du med tyvärr att du fortfarande gillar att se på film? Det är inte tyvärr det är helt underbart
Tank skrev:Hej och välkommen Affald!
Består disten/ljusheten i ljudet med dina RC-L? Disten i ProAc:ens diskant och JMLabs diskantringningar skulle jag själv nog beskylla för att 668:an skulle uppfattas som ljus i systemet. Vad tror du?
subjektivisten skrev:Det jag tycker är lite roligt är att ingen har sagt något om BILDEN med denna spelaren! För den spelar inte bara CD's utan även DVD's. När det gäller bilden så har den en hel del kvar att önska, speciellt om man inte använder HDMI utgången.
Så jag uttalar mig inte om ljudet på spelaren, jag tappade all intresse för den när bildkvaliten inte var den jag hade hoppats.
Mvh
/Mattias
Bill50x skrev:subjektivisten skrev:Det jag tycker är lite roligt är att ingen har sagt något om BILDEN med denna spelaren! För den spelar inte bara CD's utan även DVD's. När det gäller bilden så har den en hel del kvar att önska, speciellt om man inte använder HDMI utgången.
Så jag uttalar mig inte om ljudet på spelaren, jag tappade all intresse för den när bildkvaliten inte var den jag hade hoppats.
Mvh
/Mattias
Mjae. Nu orkar jag inte läsa igenom 20 sidor igen, men om jag minns rätt så har flera personer i sina mess sagt att dom finner bilden alldeles utmärkt eller till och med helt outstanding. Därför har man, som jag uppfattar det, koncentrerat sig på ljudet.
Om bilden sedan är 100%ig eller om dom som tycker så helt enkelt inte fäster samma vikt vid bild som ljud - det har jag ingen aning om. Själv har jag aldrig vare sig sett eller hört någon användning avv 668:an....
/ B
subjektivisten skrev:Det jag tycker är lite roligt är att ingen har sagt något om BILDEN med denna spelaren! För den spelar inte bara CD's utan även DVD's. När det gäller bilden så har den en hel del kvar att önska, speciellt om man inte använder HDMI utgången.
/Mattias

Mvh
/Mattias