FBK skrev:
Sådana här funkar utmärkt och är ofta mycket bättre än de medföljande spikes som följer med alla golvare, och även klart snyggare än SD fötter
Har dessa, rena skräpet enligt mig. Pengar i sjön
Moderator: Redaktörer
FBK skrev:
Sådana här funkar utmärkt och är ofta mycket bättre än de medföljande spikes som följer med alla golvare, och även klart snyggare än SD fötter
boyafraid skrev:du kanske missade vem som startade tråden och vad tråden avsåg utröna?
försvinn nu
boyafraid skrev:sd-fötters teoretiska förbättring ifrågasätter jag inte, och lite tråkigt att en del vill jämställa dem med bluffprodukter, det var inte min avsikt
det som är intressant är ju om skillnaden är akademisk eller om det faktiskt rör sig om en hörbar förbättring
normalt brukar ju blindtest vara standard för att utröna sådana frågor, så min nyfikenhet rör mest varför det verkar finnas få eller inga dokumenterade blindtest på denna produkt, som ju ändå så många här betalat pengar för?
Lust skrev:Lite kul att se inkonsekvensen när det gäller krav på blindtest...
Kan det ha något att göra med från vilket håll rekommendationerna kommer, månne?
subjektivisten skrev:boyafraid, Exakt vad vill du ha reda på?
boyafraid skrev:sd-fötters teoretiska förbättring ifrågasätter jag inte, och lite tråkigt att en del vill jämställa dem med bluffprodukter, det var inte min avsikt det som är intressant är ju om skillnaden är akademisk eller om det faktiskt rör sig om en hörbar förbättring
normalt brukar ju blindtest vara standard för att utröna sådana frågor, så min nyfikenhet rör mest varför det verkar finnas få eller inga dokumenterade blindtest på denna produkt, som ju ändå så många här betalat pengar för?
boyafraid skrev:precis som framgår i första inlägget, en undran om det gjorts blindtester med berörda produkt, och om inte varför den ändå är accepterad som ett "tweak"
eller menade du med min fråga om dina superspikes?
paa skrev:Jag tänker som vanligt här på forumet inte kommentera åsikterna om div fötter, men vill trots allt korrigera missuppfattningen från vissa här i diskussionen att priserna skulle gälla för fyra stycken, när det i verkligheten gäller för åtta SD-fötter.
matereo skrev:Frågan är om SD fötter gynnar "alla" någorlunda genomtänkta högtalare?
Subjetivisten skrev:Inget ormolja detta.
boyafraid skrev:och ingen har hitills visat att dessa ger någon hörbar förändring för ljudet
boyafraid skrev:jag hittar inget om blindtest av sd-fötter
du kan väl länka?
subjektivisten skrev:boyafraid skrev:och ingen har hitills visat att dessa ger någon hörbar förändring för ljudet
Sök, finns redan tråd om detta här och om hur hörbart det är.
patrikf skrev:Det är väl Mayro som brukar anklagas för att undvika att svara på svåra frågor av vissa..
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Conan och 19 gäster