RogerGustavsson skrev:Fanns någon skiss på faktiskt.se om hur man skulle mäta vid just uppställningen av Carlsson-högtalare.
Det finns en sådan skiss i denna tråden...
Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Fanns någon skiss på faktiskt.se om hur man skulle mäta vid just uppställningen av Carlsson-högtalare.
Hammarstrand skrev:Squeezebox kostar som billigast 2780 sek i Sverige vad jag hittat fast du kanske vet något ennu billigare?
Nästa 3000:- är jag inte villigt att lägga i alla fall.
bomellberg skrev:Hammarstrand skrev:Squeezebox kostar som billigast 2780 sek i Sverige vad jag hittat fast du kanske vet något ennu billigare?
Nästa 3000:- är jag inte villigt att lägga i alla fall.
Jag kör med en Soundbridge. Tyvärr ingen vettig DAC utan kopplad till min H/K-surroundstärkare. Låter ok. Kom gärna hit och lyssna om du har vägarna förbi Lund. Jag har själv OA60 och HTPC med X-Meridian 7.1 så kan du jämföra med din egen anläggning. Tyvärr odämpat rum med två irriterande baspucklar, men kanske kul för jämförelse?
paa skrev:RogerGustavsson skrev:Fanns någon skiss på faktiskt.se om hur man skulle mäta vid just uppställningen av Carlsson-högtalare.
RogerGustavsson skrev:paa skrev:RogerGustavsson skrev:Fanns någon skiss på faktiskt.se om hur man skulle mäta vid just uppställningen av Carlsson-högtalare.
Då har väl inte Hammarstrand sett den heller, eftersom han fortfarande undrar....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster