Moderator: Redaktörer
Laila skrev:Hur kan du säkert veta att Ino inte är guds gåva till
mänskligheten . . jag bara frågar . . eller vet du
något som alla vi andra inte vet om . . . hörru !?
ThePreTor1aN skrev:Laila skrev:Hur kan du säkert veta att Ino inte är guds gåva till
XXXXXX
Inlägg justerat av flera skäl. Skärpning, P.
/K12
Laila skrev:Hur kan du säkert veta att Ino inte är guds gåva till
mänskligheten
ThePreTor1aN skrev:Laila skrev:Hur kan du säkert veta att Ino inte är guds gåva till
XXXXXX
/K12
XXXXXX
/K12
Vee-Eight skrev:Ino och Carlsson må vara om- och uppskrivna, men det är ju lite knas att sätta det synonymt med att de skulle vara överskattade. I grunden skilda saker.
Vee-Eight skrev:Ja precis! Håller således med dig!
Håller med...Jag vill för övrigt sticka ut hakan ( ) och påstå att piPs är ena mycket trevliga högtalare men med en stor svaghet i form av alldeles för dålig ljudtryckskapacitet för att spelas i ett vardagsrum.
zapanasta skrev:Att en del skriver att man kan spela jättehögt i princip med pip blir jag förvånad över,va spelar man då för musik? (jazz)![]()
När jag hade pklådorna här så behövdes det inte så mkt volympådrag innan dom började bottna, går att spela väldigt mkt högre med mina qrs500 för att ta ett exempel innan man hör att dom börjar knorra...
Nattlorden skrev:zapanasta skrev:Att en del skriver att man kan spela jättehögt i princip med pip blir jag förvånad över,va spelar man då för musik? (jazz)![]()
När jag hade pklådorna här så behövdes det inte så mkt volympådrag innan dom började bottna, går att spela väldigt mkt högre med mina qrs500 för att ta ett exempel innan man hör att dom börjar knorra...
Det enda i min skivsamling där piP bottnade ur var något spår av E-type där basen motionerades väldigt friskt.
zapanasta skrev:DVD-ai skrev..Håller med...Jag vill för övrigt sticka ut hakan ( ) och påstå att piPs är ena mycket trevliga högtalare men med en stor svaghet i form av alldeles för dålig ljudtryckskapacitet för att spelas i ett vardagsrum.
pip har jag aldrig hört men däremot har jag haft ett par pk här. Dom ska väl va i samma klass som pip i basen va jag förstått.
Att en del skriver att man kan spela jättehögt i princip med pip blir jag förvånad över,va spelar man då för musik? (jazz)![]()
Johan_Lindroos skrev:zapanasta skrev:DVD-ai skrev..Håller med...Jag vill för övrigt sticka ut hakan ( ) och påstå att piPs är ena mycket trevliga högtalare men med en stor svaghet i form av alldeles för dålig ljudtryckskapacitet för att spelas i ett vardagsrum.
pip har jag aldrig hört men däremot har jag haft ett par pk här. Dom ska väl va i samma klass som pip i basen va jag förstått.
Att en del skriver att man kan spela jättehögt i princip med pip blir jag förvånad över,va spelar man då för musik? (jazz)![]()
piP och pK låter helt olika i basregistret enligt min uppfattning. De har dessutom olika överstyrningsbeteende. Jag håller med dig om att de bägge är för små (för att använda i huvudriggen).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster