Haakan_W skrev:alltså mayro....eftersom du inte säger exakt hur du menar ang fe-lyssningen ska jag ge mig på en tolkning..
jag tror du tycker att felet sitter i lyssningspanelen...det känns som om du tycker att dom är för konservativa och tycker allt nytt är skräp osv osv...
nåja nu till min fråga....om du och dina kompisar skulle göra en fe-lyssning...skulle du då lita på utfallet av lyssningen?
Fel Lyssningspanelen har noll med saken att göra. så är denna egna upptolkning besvarad för dig och flera ..
Om förklara mer ingående delar av mitt tvivel om FE metoden. jag har dekret som stoppar mig för att ens KUNNA diskutera och förklara för dig eller någon här.. för andra gången skriver jag detta nu.. Så hajar du inte du så kan jag inget mer göra åt saken.Sorry,
Men nu packas det för fullt här. Så får snacka vidare sen om man ens bryr sig iofs.. Det är aldeles för mycket tjafs samt skitsnack så lusten är rätt låg.. Asså. Här finns inget intresse för hifi och ha kul ihop. Här är det gängmentalitet som gäller.. Att i grupp göra ner folk så mycket man kan.. Nej. Jag tror för min del detta får vara nu efter detta som jag känner nog sista rycket att försöka ens här på forumet...
Och kaffekoppen. Du kan stryka mig från LTS lista. Jag har tänkt till och din tråd samt ditt snack här osv mm här o där blev bara för mycket. Nu vet jag att man får varken komentera eller säga sin åsikt
inom LTS..
Toppstyrningen är total.. Säger man sin åsikt eller framför sin tro samt tankar så omformuleras det i oändlighet så det inte ens LIKNAR det man säger.... Så stryk mig bara så är detta skit över..Jag gick med för att faktiskt bidra till att dels skapa mer bredd samt för att få ER att haja att man är både intreserad samt mån om att ALLA skall kunna delta med OLIKA infallsvinklar. Jag ser nu detta är totalt omöjligt..
Almen. Du ÄR bara för sorglig..
Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.