Moderator: Redaktörer
Supernollan skrev:Ljudnivån med två olika kablar eller?![]()
Supernollan skrev:Varför är frekvensgången så krokig?
Fast i detta fallet var det ju inte så intressant eftersom det är två olika högtalare och två olika kablar
Nähä.. nu ser du fel... båda kablarna är mätta på båda högtalarnaStrauss skrev:nolimitsoya skrev:Det som är intressant är skillnaden mellan kurvorna; inte kurvornas utseende i sig.
Fast i detta fallet var det ju inte så intressant eftersom det är två olika högtalare och två olika kablar
Wolfeye skrev:Äv väl inte direkt nödvändigt att sitta och diskutera en mätning som fynda har utfört?
Skulle inte lita på deras mätresultat om så mitt liv hängde på det. För att inte tala om specifikationerna på högtalarna de säljer.
Sen vet väl alla att man måste ha större diameter på kabeln vid längre sträckor?
Ägaren av Fynda står alltså för tillverkningen av Proson, JWS och Dynavoice...
tänker jag osökt på mejl om lotterivinster och nigeriabrev.Kabeln är terminerad i båda ändar med guldplätterade banankontakter av bra kvalité.
JB skrev:Wolfeye skrev:Äv väl inte direkt nödvändigt att sitta och diskutera en mätning som fynda har utfört?
Skulle inte lita på deras mätresultat om så mitt liv hängde på det. För att inte tala om specifikationerna på högtalarna de säljer.
Sen vet väl alla att man måste ha större diameter på kabeln vid längre sträckor?
Ägaren av Fynda står alltså för tillverkningen av Proson, JWS och Dynavoice...
Tror bara ägaren står för Dynavoice... men jag är inte säker
Användare som besöker denna kategori: pingvinen och 27 gäster