Moderator: Redaktörer
Ja han kanske skulle bestämma hur allt är istället!Flint skrev:Han kanske skulle ta sig en titt på transparentbegreppet med.
Flint skrev:Han kanske skulle ta sig en titt på transparentbegreppet med.
EngelholmAudio skrev:Ang testet så är det ju intresant! Undrar om karln gladerligen ger bort 1 mille dollaros eller om han hellre behåller dom.
EngelholmAudio skrev:Ja han kanske skulle bestämma hur allt är istället!Flint skrev:Han kanske skulle ta sig en titt på transparentbegreppet med.
Ang testet så är det ju intresant! Undrar om karln gladerligen ger bort 1 mille dollaros eller om han hellre behåller dom.
Trollkarl som avslöjar bluffar
REPORTAGE Går det verkligen att trolla? Rasmus Åkerblom har intervjuat James Randi, som tidigt blev en motståndare till människor som tjänade pengar genom att säga att de kunde utföra övernaturliga saker.
Tror du det finns anledning till oro annars dåMax_Headroom skrev:Randi kan vara lugn. Ingen kommer att anta utmaning om shatki-stenarna.
dimitri skrev:
Statistikern där var ingen mindre än Martin Bland
Dimitri
Harryup skrev:Och tänk om dom funkar?
Harryup skrev:Och tänk om dom funkar?
Själv har jag ingen förhållning till dom eftersom jag inte testat.
Tycker det skulle vara långsökt, men jag vet inte själv.
Johan_Lindroos skrev:Jag tycker att den där Randihemsidan verkar ganska oseriös. Hur ska han kunna betala ut en miljon dollar, när han inte ens verkar ha råd med en normal hemsida?
Johan_Lindroos skrev:Jag tycker att den där Randihemsidan verkar ganska oseriös. Hur ska han kunna betala ut en miljon dollar, när han inte ens verkar ha råd med en normal hemsida?
Johan_Lindroos skrev:Om jag vore försäkringsbolag, skulle jag ta ut en rejält hög premie.
we offer a one-million-dollar prize to anyone who can show, under proper observing conditions, evidence of any paranormal, supernatural, or occult power or event.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 36 gäster