Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Nix.
Perception Audio gick i graven pga att Hifiklubben som skulle sälja apparaterna backade ur.
EvilBoo skrev:Det var väldigt konstigt. Detta var den informationen jag fick när jag köpte mitt steg. Tycker det är konstigt. Är du helt säker att det gäller alla Perception audio prylar? Han som jag köpte mitt steg av kände ägarna till företaget. Han hade fått steget som betalning för ett jobb han hade gjort åt dom. Så jag tycker han borde veta vad han pratar om. Men han kan ju ha blåljugit för mig.
Morello skrev:
Jag vill minnas att det står "Custom built for Bladelius Design Group" på trafon - du kanske kan kolla?
robert293 skrev:den känns dubbelt så kraftfullare än min marantz sr-12s1 och låter bra mkt bättre på mina mark&daniel.
---
den låter ju helt outstanding
kris10an skrev:Apparaten i fråga hamnade ju på försäljning på Hifimagasinet ca en vecka efter att denna tråd dök upp här, så det ger väl en indikation på hur nöjd ägaren och tillika trådskaparen är med den..
MagnusÖstberg skrev:Inte ovanligt att man ställer "frågor" och höjjer en apparat till skyarna innan man droppar den till försäljning.
Det är synd om de godtrogna som bara läser och köper allt som står. Eller så får de skylla sig själva.
Jag tycker det är ett jävligt fult beteende iallafall men så är jag ju på forum för att hjälpa och få hjälp, inte att dra folk i näsan.
MagnusÖstberg skrev:Du misslyckas
Nattlorden skrev:Man kan ställa förstärkare på armslängds avstånd från lyssningsposition också...
( Funderar själv på att montera försteget i soffbordet... fast då får barnen sluta välta drickaglas först... )
FBK skrev:Nattlorden skrev:Man kan ställa förstärkare på armslängds avstånd från lyssningsposition också...
( Funderar själv på att montera försteget i soffbordet... fast då får barnen sluta välta drickaglas först... )
Eller så köper man något som har fjärrstyrning
FBK skrev:Nattlorden skrev:Man kan ställa förstärkare på armslängds avstånd från lyssningsposition också...
Eller så köper man något som har fjärrstyrning
robert293 skrev:
killen som sålde den sa att han slarvat bort kontrollen men att det säkert går med universal....sen efter typ ett par dagar såg jag att den ej hade fjärr funtion överhuvud taget.... sak samma den e borta nu men i fortsättningen köper jag aldrig något utan fjärr igen....fan vad störande det är när man väl sitter där.
ville bara ha fram att det ej var ett fult försäljningknep.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 28 gäster