Moderator: Redaktörer
sportbilsentusiasten skrev:Bra förmåga att flytta luft i övre bas = tryck enl min erfarenhet.
JBL är väl heller inte helt neutrala i övre basen - trycker på lite extra. Kul tycker jag.
Nils plattor låter bra hemma. Har liveplattan och den har tolkar N Yong.(rippade). Bra närvaro och drag i gurorna. Ej ultimat drag. (2*6.5" i min talare)
Välkommen hem o lyssna!
sportbilsentusiasten skrev:Bra förmåga att flytta luft i övre bas = tryck enl min erfarenhet.
JBL är väl heller inte helt neutrala i övre basen - trycker på lite extra. Kul tycker jag.
Nils plattor låter bra hemma. Har liveplattan och den har tolkar N Yong.(rippade). Bra närvaro och drag i gurorna. Ej ultimat drag. (2*6.5" i min talare)
Välkommen hem o lyssna!
omnicide skrev:Vill ni ha mer att provlyssna? Ray LaMontagne med låten Empty. Fylligt!
omnicide skrev:Ska vi fortsätta med sådant som inte är akustiskt? Alright, blues pills!
Beakungen skrev:Vad är det som gör detta?
Morello skrev:Här låter han närmickad (som han alltså är på riktigt) och lite hes, men inspelningen är hyggligt dynamisk och bra för att vara popmusik.
Morello skrev:Morello skrev:Här låter han närmickad (som han alltså är på riktigt) och lite hes, men inspelningen är hyggligt dynamisk och bra för att vara popmusik.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster