rhenrics skrev:jonasp skrev:Rhenrics, din attityd är mycket märklig.
Jag förstår att Öhman svarar som han gör. Dina inlägg är verkligen otrevliga.
Dessutom märks det att du ofta inte har en aning om vad du pratar om, men du hävdar ändå att du har rätt. En lite mer ödmjuk attityd kanske skulle vara på sin plats?
Jag tror du hade fått fler svar på dina frågor nu. Om du nu är intresserad alltså.
/J.
Tyvärr märks det ju aldrig hur mycket/lite du kan eftersom du sällan skriver något som inte redan har stöd av 99% av övriga medlemmar. Är det inte lite väl enkelt att påstå att någon inte vet vad han pratar om utan att närmare klargöra vad du avser? Det blir liksom lite grann att gömma sig bakom Öhmans rygg och varva hans inte direkt kirurgiska rallarsvingar med en massa mästrande visdomsord som inte har med frågan att göra överhuvudtaget. Har du något
konkret att tillägga diskussionen?
Jag påstår nog att jag ibland påstår saker som inte har stöd bland övriga medlemmar. T ex har jag teoretiserat om huruvida B&W är ute och cyklar med sina nya Nautilus-modeller. Då blev jag utnämnd till självutnämnd expert.
Dina frågor till Öhman angående hur hans högtalare är gjorda vill jag dock inte ge mig på att diskutera. Han finns ju här, och är det någon som kan svara så är det konstruktören själv.
Angående mästrande visdomsord: ja du, vad kan jag säga? Är det så du uppfattar mig så får du väl tycka det då. Jag vill inte vara mästrande. Det är bara ett tips, att du kanske skulle få bättre svar på dina frågor om du ställde dem annorlunda.
Tro mig, jag vill att alla ska kunna vara med och diskutera. Kunskapsnivå eller inställning till objektiv återgivning ska inte spela någon roll, utan den gemensamma nämnaren bör vara intresset för musik/hifi/hemmabio här på faktiskt.
Men man får inte en intressant och trevlig diskussion när man idiotförklarar alla.
mvh
/Tappad bakom en vagn, med skägget i brevlådan och tydligen åsikter som är i enlighet med vad 99% tycker (!?)