I veckan så httade jag ett och slog till direkt. Frakten är som halva inköpspriset, men totalpriset till Sverige blir i runda slängar som värst 5 papp. Det tycker jag det är värt.
Köper gärna ett till för det priset
Moderator: Redaktörer

Japp!Vinylcalle skrev:Finns det inte ett större steg som heter något i stil med b2301?
MvH Carl
Jag betalade $330 + frakt.Ton skrev:KlangStark på ebay ar ett ex. Visserligen lite dyrare, men inte mycket..
http://stores.ebay.co.uk/KLANG-STARK-HiFi
MagnusÖstberg skrev:Japp!Vinylcalle skrev:Finns det inte ett större steg som heter något i stil med b2301?
MvH Carl
http://www.classicsansui.net/images/Literature/Separates/B2101-C2101/SAN12.JPG
hmm, jo, vad tänker du främst på?Vinylcalle skrev:Intressant att den inte har så mycket bättre specifikationer t.om. sämre på vissa områden men ändå väger det dubbla.
Inget svar, ingen telefonsvarare..peetwa skrev:Jag tror det finns ett på AH-ljudteknik i lund. Kan vara värt en pling.
MagnusÖstberg skrev:hmm, jo, vad tänker du främst på?Vinylcalle skrev:Intressant att den inte har så mycket bättre specifikationer t.om. sämre på vissa områden men ändå väger det dubbla.
MagnusÖstberg skrev:Intressant att jag fått ett prisförslag på 40.000 (!) för en 2301:a. Tydligen är stegen poppis i Japan än och har kultstatus..
zapanasta skrev:Somliga hävdar att det inte går att höra skillnad mellan förstärkare,då är dom välkommna hit så ska jag koppla upp förstärkare i samma storleksklass som min sansui .Har testat pioneer,technics här och den som inte hör att sansuin både låter renare och bättre måste fnimej va halvdöv säger jag bara .Sansui=riktigt bra,enligt mig i alla fall
Vilka högtalare användes, Cerwin Vega?
zapanasta skrev:Vilka högtalare användes, Cerwin Vega?
japp cerwin vega dc-12,som låter bättre än de flesta tror. Dom är fullkomligt kapabla att använda till detta ändamål. Tala gärna om för mig varför dom inte skulle va det i så fall och varför
Sanny_X skrev:MagnusÖstberg skrev:Intressant att jag fått ett prisförslag på 40.000 (!) för en 2301:a. Tydligen är stegen poppis i Japan än och har kultstatus..
Vad står yenen i?
Sanny_X, som köpt en trummaskin för 50.000 yen i Osaka 1997.
För att de är en "lätt" last med hög känslighet, d.v.s. att de inte är så svåra att driva. Skillnaden mellan olika slutsteg borde vara lättare att höra på andra högtalare som har låg känslighet och är riktigt lågohmiga.
Tror jag, vad tror du?
MagnusÖstberg skrev:Redan hos tullen i Sverige![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster