Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
Audiodesigner åt en del. Larsen, Holographic Audio etc. CEO och huvudägare i Acoustic Landscape R&D AB. CTO / R&D Manager och delägare i Acoustic Illusion AB.
hali skrev:Det kommer bli mer fart sen när vi lanserar siten officiellt, än så länge håller vi på med en del utvecklingsjobb och finputsar på siten. Men inom kort blir det fullt drag!
Kommer att bli mycket bra... Hösten, hösten och återigen hösten.. Då blir det fart. Vi har fler halvplanerade artiklar på gång. Vi får väl försöka bli de första som rescenserar Carlsson OA58 och OA60.. vad sägs om det?
Glöm inte #faktiskt.se @ quakenet :). IRC är ju trots allt IRC.
Uj vad det strömmar in nytt folk, kul Välkommna ska ni vara också!
Vee-Eight: Gå in på din profil och kika längst ner, där kan du ladda upp en bild eller länka från någon annan webadress. Se till att den inte är större än 6kB och 85 pixlar bara
Kul med ett alternativ till "bransch-forumet", hoppas ni är mer öppna för att diskutera inte bara alla tänkbara nackdelar med att importera ny & beg hifi från t.ex. Tyskland?
...nu blev min son glad! Hoppas du håller på Dyrgår'n oxå, då får du stora problem (?) vid vinst ikväll (LYCKA TILL DIF!). Vi såg AIK-HIF i förrgår och visst är det liite okej att snacka fotboll här oxå? Nu när STHLM regerar, för en gångs skul...
PS: Själv bor jag i Gbg och håller förstås på BLÅVITT!
PPS: Fattar inte hur man lägger in bild och location...
Klampar in i forumet med förhoppningen att detta forum har en mindre krängarinriktad filosofi ... både i teorin och i praktiken ... inget annat forum nämnt, inget annat glömt.
Hoppas dock att alla är välkomna! Forum ska vara öppna, inte selektiva och diskriminerande. Blir det religion av det (oavsett inriktning) så kommer jag att klampa vidare mot andra öden och äventyr.