jag har köpt en sån. Lite strul med skalbelysningen, tidigare ägare säger att det beror på oxid i ingångsväjaren. Är det troligt?
Vidare så är det ju inte en 9090db, alltså kan den inte räknas som störst i serien. Kan man behålla den ändå?
Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Visst är den trevlig, hade varit ännu gladare om det hade varit en db, men oavsett 9090 eller 9090db så växer dom väl inte på träd här i Sverige, iaf inte vad jag har sett.
Den hade rimligt pris tyckte jag utifrån skick, men inget megafynd så att säga. Skall bli kul att få allt att lysa och lyssna på den lite, kanske kan byta av litegrann i min huvudrigg. Har du hört en Calle?
Hur går det med JBL högtalarna, skall jag ta över dom?
Mvh
Filip
Fjonkalicious skrev:Har du beställt än? Jag skall nog beställa lite kanter till L166:or som jag har ståendes.
Den står på ett mkt bra ställe, du vill inte byta dina JBL mot en Sonab R4000-2?![]()
Vinylcalle skrev:Fjonkalicious skrev:Har du beställt än? Jag skall nog beställa lite kanter till L166:or som jag har ståendes.
Den står på ett mkt bra ställe, du vill inte byta dina JBL mot en Sonab R4000-2?![]()
Nej. Men ska nog snarta göra det.
Nej inte mot en r4000-2, men kanske om du har någon fin dammråtta eller gammal möglig brödkant?
MvH Carl
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster