Moderator: Redaktörer
boom skrev:meanmachine skrev:celef skrev:jag tror mm är på semester, kanske i reveland
MM har bytt jobb och har numer ingen semester.
Nä tacka fan när du sitter och bjuder åt rehifi på tradera.
boom skrev:meanmachine skrev:celef skrev:jag tror mm är på semester, kanske i reveland
Nä tacka fan när du sitter och bjuder åt rehifi på tradera.
profbd skrev:Där sveriges bästa hockeylag befinner sig.
har du flyttat till rosenlund jkpg?
meanmachine skrev:boom skrev:meanmachine skrev:celef skrev:jag tror mm är på semester, kanske i reveland
Nä tacka fan när du sitter och bjuder på tradera.
Förtal är brottslig. Jag har inget att göra med Rehifi längre. Skulle aldrig göra något sådan man passa dig jävligt noga för vad du säger min användare på tradera har aldrig brukats i något sådan syfte.
bassman skrev:Vem är "svarte petter"... Tråkig utveckling i en rolig tråd
Får man fråga varför du blir så arg över kopplingen till rehifi?meanmachine skrev:Förtal är brottslig. Jag har inget att göra med Rehifi längre. Skulle aldrig göra något sådan man passa dig jävligt noga för vad du säger min användare på tradera har aldrig brukats i något sådan syfte.
MagnusÖstberg skrev:Får man fråga varför du blir så arg över kopplingen till rehifi?meanmachine skrev:Förtal är brottslig. Jag har inget att göra med Rehifi längre. Skulle aldrig göra något sådan man passa dig jävligt noga för vad du säger min användare på tradera har aldrig brukats i något sådan syfte.
Och om du hade haft något att göra med företaget tidigare, på vilket sätt var det (har för mig att du hjälpte dem få ordning på sin bedrägliga prissättning)?
Och vad gäller Tradera - är det olagligt för kommersiell verksamhet att ropa in produkter på Tradera? Det kan det väl inte vara, och om du gjort det vore du ju en guldresurs för dem med all dn kunskap om marknaden.
Kort sagt - varför blir du arg och inte bara skriver att du inte ropa in varor med ditt konto och att ditt engagemang med dem är över?
MagnusÖstberg skrev:Och vad gäller Tradera - är det olagligt för kommersiell verksamhet att ropa in produkter på Tradera? Det kan det väl inte vara, och om du gjort det vore du ju en guldresurs för dem med all dn kunskap om marknaden.
boom skrev:MM och jag har rätt ut allt så om någon har några frågor så går det bra med pm.
Och jag ber MM om ursäkt för förhastade slutsatser
så jag hoppas att tråden får flyta på som vanligt nu.
subjektivisten skrev:Nu kör jag Rage against the machine's debutskiva och satan vilken kontroll i32s/Y-4 har över ljudet! Det är inte högtalarna som sätter begränsningen hur högt jag kan spela utan öronen. En svår skiva att få till bra helt enkelt.
meanmachine skrev:Kunde sannerligen vara intressant att lyssna på denna setup då de fristående modulerna bibehåller trycket i botter emedan toppen kan göra mer fokus på sin del i helheten. Kunde tro att ditt system kan mer än de Pi60 jag lyssnade på.
subjektivisten skrev:meanmachine skrev:Kunde sannerligen vara intressant att lyssna på denna setup då de fristående modulerna bibehåller trycket i botter emedan toppen kan göra mer fokus på sin del i helheten. Kunde tro att ditt system kan mer än de Pi60 jag lyssnade på.
Tja, över 100 hz så fixar väl i32s över 11 dB mer än pi60 och vid 30-40 hz så fixar nog Y-4 bort emot 30 dB mer än pi60.
shifts skrev:meanmachine: ultralåg distorsion vid vanliga lyssningsnivåer?
Rydberg skrev:subjektivisten skrev:meanmachine skrev:Kunde sannerligen vara intressant att lyssna på denna setup då de fristående modulerna bibehåller trycket i botter emedan toppen kan göra mer fokus på sin del i helheten. Kunde tro att ditt system kan mer än de Pi60 jag lyssnade på.
Tja, över 100 hz så fixar väl i32s över 11 dB mer än pi60 och vid 30-40 hz så fixar nog Y-4 bort emot 30 dB mer än pi60.
Om det nu är 250ggr så är det 24dB starkare (100gr = 20 dB). 30dB är en skillnad på tusen ggr, dvs en överdrift med 300% men fakta har väl aldrig varit din cup of tea?
Tengil skrev:Rydberg skrev:subjektivisten skrev:meanmachine skrev:Kunde sannerligen vara intressant att lyssna på denna setup då de fristående modulerna bibehåller trycket i botter emedan toppen kan göra mer fokus på sin del i helheten. Kunde tro att ditt system kan mer än de Pi60 jag lyssnade på.
Om det nu är 250ggr så är det 24dB starkare (100gr = 20 dB). 30dB är en skillnad på tusen ggr, dvs en överdrift med 300% men fakta har väl aldrig varit din cup of tea?
På tal om fakta, vad betyder (100gr = 20 db) är gr gram eller vad menar du.
Vh Christer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster