Morello skrev:16:1 låter som ett konstigt bildformat.
Det är en variabel.
Nu är den 19:1, om jag förstod Dimman rätt...
Moderator: Redaktörer
Morello skrev:16:1 låter som ett konstigt bildformat.
IngOehman skrev:Nä, bredare, men inte bildremsan, utan hyllningskören.
IngOehman skrev:PS. rhenriks: Det är dock häpnadsväckande hur du undervärderar faktiskts deltagare. Tror du verkligen att alla har glömt vad du skrivit? Du har nog tyvärr bränt dina möjligheter att bli tagen på allvar framöver.
CD är ett medium med BEGRÄNSNINGAR
jockewe skrev:Kan man fixa till ett totalt mätbart ljud och sedan spela in det perfekt, få det på en CD och spela upp det i ett perfekt rum är det säkert möjligt att 668 kan göra ett bra jobb, att inte kunna föreställa sig att en annan maskin kan göra samma sak bättre är bara dumt/inskränkt.
Uppenbart är, att mina uppfattningar (och dom som håller med mig eller LTS, eller som har oturen att tycka samma sak utan att det finns något samband) av vissa (som ofta kallar sig subjektivister) betraktas som uppfattningar som inte behöver respekteras, men f-n ta den som inte håller med om deras uppfattningar!
Skulle han vara någon form av hifijesus?

Hotspur skrev:Fin självdistans, Ingvar! Du ägnar dig gärna åt aggressiva personangrepp, du leder dessutom en skock
av lärjungar på detta forum: en skock som näsrmast förföljer oliktänkande och som är i skyhög majoritet
(6 av 7 säger din egen undersökning just nu). Trots det ser du dig själv som ett offer, det är så att man mår illa!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], doppler, Hjalmar_Branting och 10 gäster