Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:16000? Skulle det vara nästan dubbelt så dyrt att göra ett par stenbottenplattor än en graverad gravsten?
Nattlorden skrev:16000? Skulle det vara nästan dubbelt så dyrt att göra ett par stenbottenplattor än en graverad gravsten?
MagnusÖstberg skrev:Nattlorden skrev:16000? Skulle det vara nästan dubbelt så dyrt att göra ett par stenbottenplattor än en graverad gravsten?
Vill man inte göra något, men vill tillhandahålla något blir priset ofta högt.
Purre skrev:Enligt 2010-1
1250 i svart knotterlack och 900 olackade. 16000 om dom ska vara i granit.
UnholyRishna skrev:Purre skrev:Enligt 2010-1
Är Labrador och granit samma sak? För det står att de är gjorda i labrador i prislistan. Och även fast de skulle göras i granit så hade de varit skitdyra med de vinklarna..
Britt-Gunnar skrev:UnholyRishna skrev:Purre skrev:Enligt 2010-1
Är Labrador och granit samma sak? För det står att de är gjorda i labrador i prislistan. Och även fast de skulle göras i granit så hade de varit skitdyra med de vinklarna..
labrador:
jag har det som golv i farstun och det var inte så farligt dyrt som plattor. Jag tror det är själva bearbetningen som är kostsam.
Komorok skrev:Labrador är inte en granit, men en del av dess egenskaper påminner om
granit, varför den ofta klassas som granit av alla stenfirmor, vars kunder
mest bryr sig om reptåligheten hos stenen de skall välja som köksbänk.
Labrador är en labradorit. Och den är hård och fet.
Jag tror att Inos högtalarfötter går att ordna i annan sten än labradorit
om man vill det.
Nattlorden skrev:MagnusÖstberg skrev:Nattlorden skrev:16000? Skulle det vara nästan dubbelt så dyrt att göra ett par stenbottenplattor än en graverad gravsten?
Vill man inte göra något, men vill tillhandahålla något blir priset ofta högt.
Aha... Lathetspåslag!
Nattlorden skrev:Har du inget borr av kubisk borkolnitrid till pelarborrmaskinen? Fyra raska tag så är de fördjupningarna klara?
Användare som besöker denna kategori: DorreN och 12 gäster