Kaxigt att skriva "The power amp" på framsidan. Någon som har koll på detta steg?

Moderator: Redaktörer

schmutziger skrev:Högre vill-ha-faktor på dessa två än HA pre25+Rotel 1090 alla dar i veckan!
Fjonkalicious skrev:Den dagen jag köper dom, blir jag bäst då ?
Fjonkalicious skrev:Den dagen jag köper dom, blir jag bäst då ?
Jag kan bara se att du kan bli en bättre människa genom att sedan skänka dom till mig.Fjonkalicious skrev:Den dagen jag köper dom, blir jag bäst då ?
Fjonkalicious skrev:Om man inte kan köpa dom ovan och ändå vill ha något fett från Rotel från samma tid, vad köper man då?
Ps. Frågan är retorisk.Ds.
Fjonkalicious skrev:Lånar bild såhär på morgonkvisten:
Vinylcalle skrev:Jag hade rätt!
Den är jättefin fjonken.
Hamnar den i hyllan eller ska den användas?![]()
MvH Carl
Fjonkalicious skrev:Alla ingångar/utgångar sitter där. Det har jag bara sett på en annan förstärkare tidigare, en Onkyo jag hade.
Grejen är att med ett jätteovanligt kit så kan man sära på försteg och slutsteg och ha dessa separat. Det finns en skarv.

Frodrak skrev:Tittar man på bilden på Fjonks grejer så tycker jag det ser ut som om man rent fysisk kan dela upp appagrunken i två: Försteg och slutsteg.

2-ch skrev:Frodrak skrev:Tittar man på bilden på Fjonks grejer så tycker jag det ser ut som om man rent fysisk kan dela upp appagrunken i två: Försteg och slutsteg.
Aha, det vore riktigt coolsom på en Sansui G-33000 då? VILL HA!!!
![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster