Jag är ingen stor resenär så det här sparade mig massor med oro/huvudbry.

Nu blir det till att röja garaget så fort som det bara går... har varit förråd av det sedan en massa ombyggnader i huset vid årsskiftet, men nu har jag ytterligare motivation.
Men jag kan lika bra börja fundera på nästa "huvudbry"... vad skall jag göra med dem?
Den "enkla" lösningen och den minst oväntade är naturligtvis att fortsätta med Nattlordsgrön™, men det skadar ju inte att fundera över alternativ.
Lådorna är visst "förbehandlade" för målning och inte fanér om jag förstod saken rätt, inte helskarpa kanter, så sådana alternativ är väl uteslutna då... dessutom har jag noll erfarenhet på det.
Är väldigt förtjust i Steampunk som stil och vi har väl våra tankar att låta framtida omtapetseringar etc att glida på det hållet, så det kanske inte vore så dumt att Steampunka dem... vad det nu skulle innebära.
Utseendemässigen har jag alltid gillat skinnklädda bafflar, men jag tycker mig minnas att IÖ inte gillat det förslaget innan, och jag antager att det är av tekniska anledningar, så det bör jag säkert undvika att fundera över.
Metall var ju häftigt på Komoroks piPar i tävlingen, men har noll koll på vad som skulle kunna påverka negativ eller inte.
Ja, det var lite initiala bruttotankar det... Kommentare/tips/varningar mottages tacksamt.