Moderator: Redaktörer
subjektivisten skrev:Fast, det är väl 9 tums element om vi räknar som vanliga tillverkare?
Nattlorden skrev:Hoppas jag inte i någon tidigare dum städningsiver kastat alla färgburkar, så jag har blivit av med receptet på Nattlordsgrönt.... ifall det skall bli det.
Nattlorden skrev:Har tagit över monteringskit på i28 från Stefanolo idag. Tack än en gång!
30Hzbone skrev:Man får gratulera, en val vald 21-augusti present.
Ragnwald skrev:Vilken färg du än väljer, undvik högre glanstal än 40, om du inte tänker lägga ner dunderjobb på underarbete och sen sprutlacka med snabbtorkande industrifärg.
Tengil skrev:Isåfall rekommenderar jag hembiosvart igen![]()
screen skrev:Hmm...ser att det är dax att klippa mattan igen!
Nattlorden skrev:screen skrev:Hmm...ser att det är dax att klippa mattan igen!
Nja... den är faktiskt ganska nyklippt... men det har varit så mycket sista tiden samt så mycket regn, så den hade hunnit bli jättelånghårig, så jag ville inte klippa ned lägre än 40mm i ett pass, så den får ett pass till om någon dag. Vill inte slita för mycket just nu heller, har en ganska elakartad hosta som jag måste bli frisk från på en vecka typ.
screen skrev:Ja den där förb..ade hostan har vi haft allihop (4st) i vår familj också, det samt att 3 av oss haft feber till o från och den hänger i långt efter man tror att man blivit frisk. Hoppas du klarar dig lindrigt...
Nattlorden skrev:En liten bild innan påbörjandet får man väl komma med.
..mm-ish..
Nattlorden skrev:En liten bild innan påbörjandet får man väl komma med.
..mm-ish..
paa skrev:Är det inte några grässtrån som ser lite långa ut där?
gnypp45 skrev:eriken skrev:i28 är verkligen en galet snygg högtalare..
Just precis! Hör du det, steveo1234?
Ragnwald skrev:eriken skrev:i28 är verkligen en galet snygg högtalare..
Tveklöst den snyggaste Inohögtalaren, vad gäller formen alltså.
Användare som besöker denna kategori: Large och 6 gäster