detta med skola är liksom inte så dumt egentligen..
Moderator: Redaktörer
Har du nått att säga om dom mätningarna som gjort där ett "vibrationsspektra" visas upp för spikes vs kuddar? Nån kommentar om varför den till synes dåliga kudden är bättre än den till synes bättre spiken?Kraniet skrev:kan säga att spikes är väldigt dumt... iaf om man vill komma ifrån vibrationer i högtalarlådorna..
(det har vi ju hört förut men nu är iaf jag alla bevis som behövs för att jag ska vara helt övertygad)
EngelholmAudio skrev:Har du nått att säga om dom mätningarna som gjort där ett "vibrationsspektra" visas upp för spikes vs kuddar? Nån kommentar om varför den till synes dåliga kudden är bättre än den till synes bättre spiken?Kraniet skrev:kan säga att spikes är väldigt dumt... iaf om man vill komma ifrån vibrationer i högtalarlådorna..
(det har vi ju hört förut men nu är iaf jag alla bevis som behövs för att jag ska vara helt övertygad)
EngelholmAudio skrev:Har du nått att säga om dom mätningarna som gjort där ett "vibrationsspektra" visas upp för spikes vs kuddar? Nån kommentar om varför den till synes dåliga kudden är bättre än den till synes bättre spiken?Kraniet skrev:kan säga att spikes är väldigt dumt... iaf om man vill komma ifrån vibrationer i högtalarlådorna..
Jag tror jag pratade om dom mätningarna som Markih (?) hade gjort på golvet användandes stativståendes stativhögtalare.IngOehman skrev:EngelholmAudio skrev:Har du nått att säga om dom mätningarna som gjort där ett "vibrationsspektra" visas upp för spikes vs kuddar? Nån kommentar om varför den till synes dåliga kudden är bättre än den till synes bättre spiken?Kraniet skrev:kan säga att spikes är väldigt dumt... iaf om man vill komma ifrån vibrationer i högtalarlådorna..
Vilka mätningar talar du om?
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster